• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets klockbild 2022 (otroligt efterlängtade tråden)

Atlantis

Silver
2-Faktor
God fortsättning alla godingar!
Super-Edit: KS Tomten är något så otroligt generös att prispallen kommer att vinna hemliga priser!! Fin han är Tomten 🎅🏻❤️

Tycker det var skoj att samla massa fina klockbilder i en tråd förra året så vi kör igen för de som vill!

Men hur går det till då?
  • Posta 1 bild i tråden (måste vara tagen 2022) Edit: 1 bild för tusan!! Ett multibidrag kan inte hamna på prispallen ❤️ 1 bild per person max!!
  • Topp 3 flest likes den 1 januari vinner oändlig ära och sitt namn i historieböckerna 🥇

Förra årets pallplats:

@Rizzie med sin otroligt vackra Grand Seiko fångad i ett dunkelt rum!!!
9F0D34BF-60AD-4728-9BC4-6CA9EF01B372.jpeg

På delad andraplats har vi….. trumvirvel:
@A.Edfalk med sin riktigt krispiga Explorer II!!
44C29BDE-D407-4343-8E67-57BA8E5B99A9.png

Och @Buddhaliscious med sin mycket isiga Doxa on the rocks!
5B57C479-70C1-420D-B15E-D387493420B8.jpeg

Posta på nu för skojs skull!
Tack o hej 😍
/Atlantis

Senast ändrad:
Fortfarande stolt efter förra årets framgångar, tusen tack till alla som gav en like den gången. Min personlighet är inte så mörk som man kan tro av mina bilder, men av någon anledning upplever jag att det är dem jag lyckas bäst med. Årets bidrag är tagen under OWGM.
DSC_0247.jpg

Senast ändrad:
Spännande! Många roliga kandidater, jag har för vana att ta bort mina bilder efter att jag lagt upp dem, men jag har några roliga minnen. Vi alla minns väl owg22 med galna ko-klockan, fatta lyckan när jag träffar @burner som också rattade den; messade damen en bild men fick en dålig respons.
Screenshot_20220409-211107_Messages.jpg

En bubblare är en prototyp på Breitling navitimer inför släppet av modellens 70-års fölsis, med en spännande länk i en aning oädel metall om man ser till klockan
prototype.png

Men vilken blir favoritbilden från 2022? Oklart, men denna gillar jag utifrån den svenska kopplingen, olympiska spelens officiella redogörelse från OS i Stockholm 1912 samt en Breitling med Kronometer Stockholms logotyp.
DSC03169.png

God fortsättning alla godingar!
Tycker det var skoj att samla massa fina klockbilder i en tråd förra året så vi kör igen för de som vill!

Men hur går det till då?
  • Posta bild i tråden (måste vara tagen 2022)
  • Topp 3 flest likes den 1 januari vinner oändlig ära och sitt namn i historieböckerna 🥇

Förra årets pallplats:

@Rizzie med sin otroligt vackra Grand Seiko fångad i ett dunkelt rum!!!
9F0D34BF-60AD-4728-9BC4-6CA9EF01B372.jpeg

På delad andraplats har vi….. trumvirvel:
@A.Edfalk med sin riktigt krispiga Explorer II!!
44C29BDE-D407-4343-8E67-57BA8E5B99A9.png

Och @Buddhaliscious med sin mycket isiga Doxa on the rocks!
5B57C479-70C1-420D-B15E-D387493420B8.jpeg

Posta på nu för skojs skull!
Tack o hej 😍
/Atlantis

Här kliver jag, KS Tomten, in! Inte bara för att berömma initiativet, utan för att jag ur min julklappssäck hittat tre hemliga priser till vinnarna!

God fortsättning! 🎅

Här kliver jag, KS Tomten, in! Inte bara för att berömma initiativet, utan för att jag ur min julklappssäck hittat tre hemliga priser till vinnarna!

God fortsättning! 🎅
Tomten ❤️❤️❤️
Edit: endast post med 1 bild som bidrag kan hamna på prispallen. Annars är det ju fusk! 😍
Edit 2: Haha men vafasiken vad man måste vara tydlig. 1 bild per person också… 😍

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp