• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets klockbränna 2020

Joakim

Sugen
2-Faktor
A150F40F-2981-4BD8-A41F-3C8C1C9C86CE.jpeg
Då kör vi igen :)
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Han på bilden är en nu för tiden pensionerad ”kapten” som heter Mimmi och bor på Ischia utanför Neapel. Träffade honom förra året för femte året i rad, men nu för ett trevligt samtal isf som passagerare runt ön. Oftast sitter han med de andra gubbarna i byn Lacco Ameno och ljuger om dagarna. Under de första åren körde han med Speedos och bandana trots pensionsmässig ålder. Skön gubbe...
En favorit i repris, som visar var ribban ligger när det kommer till klockbränna, bilden är 1965ek ´s här på forumet och har varit med i några årets klockbrännetrådar nu!

img_1584-jpg.798576
 
Senast ändrad:

P-vakten

Patek
2-Faktor
Han på bilden är en nu för tiden pensionerad ”kapten” som heter Mimmi och bor på Ischia utanför Neapel. Träffade honom förra året för femte året i rad, men nu för ett trevligt samtal isf som passagerare runt ön. Oftast sitter han med de andra gubbarna i byn Lacco Ameno och ljuger om dagarna. Under de första åren körde han med Speedos och bandana trots pensionsmässig ålder. Skön gubbe...
Älskar dessa träffar med fantastiska människor. Värmer hjärtat. Jag vill också sitta och ljuga, ta en öl och inte oroa mig för morgondagen.
 

Darabont

Omega
Håller på att jobba på det, återkommer såfort det är större kontrast så kameran faktisk snappar upp något :D
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Börjar ta sig. Dessvärre är jag totalt sönderbränd på rygg, axlar, nacke och även framsida!! Att jag aldrig lär mig?! Trots min frus eviga tjatande om att jag ska smörja mig
8709B889-2516-467C-96FD-5DE11251BCBB.jpeg
 
Topp