• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets KS-event! Ingen anmälan i tråden räknas!!

Ministern

Founder
2-Faktor
RobE.png


Som stolt forum sponsor till Klocksnack har Rob Engström nöjet att bjuda in just dig till
Klockkväll för klocksnackare

Tid: 7 februari 19:00
Plats: Drottninggatan 32, Stockholm

Kom och prova era drömklockor i en trevlig miljö med en presentation av företaget.
Ta en rundvandring i vårt urmakeri och få en pratstund med våra urmakare samt säljare.
Få chansen att skruva i ett urverk eller varför inte trycktesta din kära följeslagare. Och förstås det viktigaste att träffa andra klocksnackare för en trevlig kväll!

Vi bjuder på dryck och gott tilltugg!

Välkommen!
Rob Engström AB aka ROB-1832


O.s.a senast 1 februari till Spencer66
OBS Begränsat antal platser!
 

BME

Cartier
Re: Årets KS-event!

Jag kommer!
Kommer bli livsfarligt efter jag sålt lägenheten 31 jan och har massa pengar som bränner i fickan! :eek:
Edit: PM:at också.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Re: Årets KS-event!

Låter supertrevligt! Ser fram emot det. Hoppas man inte var för sen att PM:a för att få en plats.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: Årets KS-event!

Det är ju själva faaan att man bor i det här bajslandet. Hade varit supertrevligt.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Fan va surt att alla KS-event är i Sthlm och alltid när man inte är där på tjänsteresa.

Vi borde styra upp något i Göteborg tycker jag.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Zed skrev:
Fan va surt att alla KS-event är i Sthlm och alltid när man inte är där på tjänsteresa.
Vi borde styra upp något i Göteborg tycker jag.

Jag utmanar dig att hitta en riktigt bra urmakare där vi kan få ha GTG i Göteborgsområdet. :mrgreen:
 

David

Bödeln
Om man mot förmodan fått sig en plats, kan det tänkas gå att få värderingsintyg utfärdade under kvällen?
 
Topp