• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets sista inköp!

Sage

Silver
2-Faktor
Förmodligen 🫣

Har under många år känt att den sk. turtle boetten inte var i min smak, men så tänkte jag ju med Panerai också i många år innan jag testade. Nu satt jag som vanligt och skrollade igenom köp o sälj och får då syn på denna coola Seiko SRPC 49 Ninja turtle limited ed. och tänkte att eftersom jag aldrig ägt en SEIKO så är det dags.
IMG_5652.jpeg

Den har nästan inte lämnat armen sen den kom i min ägo, vilket är ovanligt för mig som lediga dagar byter klocka mins en gång/dygn.
IMG_5657.jpeg

Det som avgjorde var som sagt:
Limited edition ”alltid kul” även om jag så här i efterhand fått reda på att dom inte skrivit ut hur många som dom gjorde med start 2018.
Säljaren som förmodligen är Sveriges okrönte Seiko kung, ” lite kul att köpa från honom”
Kanji dagskiva, har aldrig gillat dagvisning men detta blev något extra👌🏼
Samt priset! För en gångs skull så går jag igång på något som inte kostar skjortan😉
IMG_5675.jpeg

Är det nyhetens behag! Ja naturligtvis men det känns ändå som det är en boettform och märke som kommer växa i min lila samling, kollar redan på nästa, kanske en Captain Willard reissue.
IMG_5664.jpeg

Men det är väl det som lite är tjusningen, smaken förändras och utbud och prisläge är oändligt👍
Eller vad tycker ni?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp