• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årsklocka

RonJeremy

Cartier
Jag har tänkt att ge min bror en klocka en årsklocka lagom till hans student. Klockan ska vara från 1995 och hade tänkt mig Seiko eller något liknande i någon fin modell. Dress eller dykare spelar ingen större roll. Har dock väldigt dålig koll på detta segment, vänder mig därför hit!

Vilka roliga modeller kom runt detta år?
Vart är det smidigast att vända sig för köp?

RonJeremy
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jag har tänkt att ge min bror en klocka en årsklocka lagom till hans student. Klockan ska vara från 1995 och hade tänkt mig Seiko eller något liknande i någon fin modell. Dress eller dykare spelar ingen större roll. Har dock väldigt dålig koll på detta segment, vänder mig därför hit!

Vilka roliga modeller kom runt detta år?
Vart är det smidigast att vända sig för köp?

RonJeremy

Min Citizen är från september 1995 :) https://klocksnack.se/threads/rolex...enith-certina-tissotspänne.19096/#post-387616
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Finns en B&M Hamptons på Chrono24 från -95 för 4.3 k.. Riktigt bra köp enligt mig!

Kan inte länka från den här pisstelefonen..
 
Topp