• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åsikter DLC/PVD

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
I nio fall av tio så tycker jag det är förskräckligt... Bomiers har någon charm över sig, plus dessa som jag gillade inne på Luxury Watches för några månader sedan:
IMG_5102_zps50e69b51.jpg

IMG_5098_zpsd4844ace.jpg

IMG_5100_zps9c83f810.jpg


Även sett Pvdad Patek... där går man fan över gränsen... skall det vara PVD skall det vara sportrolle...
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Man får väl inte serva hos vanlig AD om klockan är modifierad? Vem kan man vända sig till i Sverige?
 

demondave

Rolex
Ja, faktiskt. Jag gillar tanken! PVD och guldindex vore nåt. Har dock väldigt svårt för när det dras iväg med knasiga lumefärger, taskig skelettering och annat. Gillar när det är orginalsnyggt men svart, gärna med metallens struktur bibehållen.
 

Peddjy

Cartier
Ser rätt snyggt ut ibland, men känns som det förstör mer än det förbättrar. Sen skulle jag vara livrädd när man börjar få repor.. Då ser det nog inte lika snyggt ut längre!
 
Topp