• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åsikter om Seiko solar GPS Astron...

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
En bekant funderar på inköp. Vad säger klocknördarna?
Aldrig sett in irl, men av det jag sett på nätet verkar den vara grymt cool med bra funktioner. Nu vet jag inte om din bekanta reser mycket? Jag kan verkligen tänka mig att den är skit bra och nyttosam för folk på resande fot med jobbet mm.

Nackdelen är väl att den är rätt så stor, men gillar man stora dinkor så är det nog inget bekymmer.. Jag hade valt den i stål - SAST009

8096826645_ab580ae1be_o.jpg


 

noeLLY

Cartier
För 26000 tycker jag länk känns lite rasslig och väldigt stor klocka. Annars kändes den bra. Kanske inte 26000 bra men.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
För 26000 tycker jag länk känns lite rasslig och väldigt stor klocka. Annars kändes den bra. Kanske inte 26000 bra men.
Det är titanvarianterna du hanterat isåfall om det var med länk, den finns även i stål och stålvarianten ligger på 20k tror jag. Men den är dock på ett sorts silikonband, vet ej om den finns på länk i stål.
 

Dammen

Cartier
Den finns inne på den lilla klockbutiken på norrtullsgatan, precis vid odenplan. Provade den där och det var en schysst finish men den var lite för stor förut tyvärr.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tack för responsen boys! Ska föra vidare era åsikter.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

mace

Cartier
2-Faktor
Har sett den live, och det exet hade lume som det såg ut som jag lagt på på fyllan. Kolla hi-res-bilder så verkar det som att klumpig lume är ett signum för alla dessa klockor. Synd på rara ärtor.
 
Topp