• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Åt kantiga hållet

Holken

Silver
Efter att ha sett alla bilder på Patek Nautilus och aquanaut så måste jag säga att den rundade fyrkantiga(kan man säga så?) formen är grymt läcker!
Finns det några överkomliga klockor som påminner om den formen? Säg max 20 000krs klockor. Gärna som är snyggt på gummi!
Panerai är ju ett alternativ.
Finns fler?

daviden skrev:
Vilken Panerai är kantig?

Fyrkantigt runt... typ

scagletti-watch1.jpg

glogou_PANERAI_watch_4.jpg

Nä helkantigt är inget för mig!
Burberryn va fin! Kan tänka mig att den gör sig på gummi med, men det känns ganska tjejigt att ha en burberry va? Inget fel på tjejklockor, om man är tjej....

Zenith skrev:
Satan vad snygg den var med blå tavla, vad går en sådan loss på ?
Tror listpriset är 78kkr, ref 116622... det är dock den runda, vet inte vad den limited edition square editionen går på :lol:
Larvigt fin är den!

jabla skrev:
Riktpris enligt 2013 års katalog är 88 100:- men jag föredrar den gamla "grovkorniga" platinatavlan :cool:
Ah sorry, vet att jag översatte från usd för några månader sen, tror listpris i staterna var $12000 eller där omkring. 88 låter rimligt för sverige.

Tillbaka
Topp