• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Återförsäljare av Bretling? Sthlm

Hycena

Basic
Tjena tjena! Dags för ny klocka nu och hade tänkt att ta med mig farsan till Stockholm för att titta på lite olika modeller av Breitling och känna hur de känns på handleden innan ett köp. Nymans ur var givet att ta en titt förbi men läste nu på deras hemsida att de inte säljer Breitling? Stämmer det? Tänkte iallafall höra med er vad ni kan rekommendera när det gäller Breitling återförsäljare i Stockholm.

Tack på förhand!

Tjena tjena! Dags för ny klocka nu och hade tänkt att ta med mig farsan till Stockholm för att titta på lite olika modeller av Breitling och känna hur de känns på handleden innan ett köp. Nymans ur var givet att ta en titt förbi men läste nu på deras hemsida att de inte säljer Breitling? Stämmer det? Tänkte iallafall höra med er vad ni kan rekommendera när det gäller Breitling återförsäljare i Stockholm.

Tack på förhand!

Erikssons Ur i Sumpan och Klockmäster Globen och Fältan, bägge är forumsponsorer.

Kan varmt rekomendera Globen och Franks..
Mest troligt att du får bäst pris hos Franks om du kommer i kontakt med Roger som är ägaren..
Sen köpte jag min Breitling hos Krons, också såklart mycket bra men där har jag byggt upp relationen över lång tid.
Så om du planerar andra köp i framtiden kan det vara klokt att se vilka övriga varumärken som dom säljer..

Jag har köpt 3st av Globen, alltid lika trevliga, kunniga och smidiga att ha att göra med. Till skillnad mot GBG-butikerna som säljer Breitling har de dessutom många modeller i butiken.

Tillbaka
Topp