• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ödets ironi!

Ricrob

Patek
Igår köpte jag en "stekar-bilhandlarklocka" och idag jobbar jag första dagen på nya extrakneget som bilnasare! :mrgreen:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    270.8 KB · Visningar: 619

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det var därför du hade så bråttom att byta "dörrsluskklockan" till den där glidardinkan... Passar bättre till Pårschar å Märrschor..
Ser kanon ut! Har frun vant sig vid storleken? :cool:
 

Ricrob

Patek
RicVin skrev:
Det var därför du hade så bråttom att byta "dörrsluskklockan" till den där glidardinkan... Passar bättre till Pårschar å Märrschor..
Ser kanon ut! Har frun vant sig vid storleken? :cool:

Jag väljer att inte ställa frågan igen helt enkelt! :cool:
 

David

Bödeln
Schysst! Får man fråga vilken handelsplats man bör besöka om man vill handla en bil av en säljare med lite stil?
 

Ricrob

Patek
Målarn skrev:
Ricrob finns också en riktigt fet Q7 och en FET jävla RS6 till salu där :cool: ???
Helt riktigt! Carroom heter stället, ligger nära DinBil Hammarby sjöstad. Jag jobbar i morgon 11-16 om ngn vill kika förbi och kolla bilar och/eller dricka kaffe!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Kaka söker maka......kul kneg....men du säljer inga bilar om du dricket kaffe.......inge sälj...inge provis...inge dinka.....
 

Ricrob

Patek
leben skrev:
Får jag också jobba hos dig då?? :)

Det vet du! :D

Målarn skrev:
Ricrob skrev:
Målarn skrev:
Ricrob finns också en riktigt fet Q7 och en FET jävla RS6 till salu där :cool: ???
Helt riktigt! Carroom heter stället, ligger nära DinBil Hammarby sjöstad. Jag jobbar i morgon 11-16 om ngn vill kika förbi och kolla bilar och/eller dricka kaffe!

I knew it ;) haha!! Kanske hinner förbi, måste kolla om jag ska jobba imorrn eller inte :lol:

Välkommen och glöm inte guldfettot!

Davvan skrev:
Kaka söker maka......kul kneg....men du säljer inga bilar om du dricket kaffe.......inge sälj...inge provis...inge dinka.....

Jag bjöd in till kaffedrickande, inte till att titta på när jag dricker kaffe! :cool:

jabla skrev:
Jokkmokkswe skrev:
Detta gör faktiskt ditt inköp av Rolexen "legit"!
+1
Det gäller att anpassa sig till mijön :)

Phuu,,skönt att höra! ;)

Rber skrev:
Tar du hand om hörnan med tyska bilar?

Ja, mest dem faktiskt men Range Rover Sportisen får sig också lite kärlek ibland..
 
Topp