Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
K*ken, inte hemma förrän fredag.Leverantörer från Grand SEIKO, Longines, Rado TAG och Oris kommer vara på plats.
En bärs på Jensens Böfhus innan känns ju givet.
Ska även jag försökaSweet. Jag Kommer nog förbi vid 15-16 om jag kommer loss.
Hur många av de svarta prospex kommer det släppas sammanlagtFörbered gärna krångliga frågor om SEIKO och GS så deras urmakare får tjöta av sig lite, han behöver få lite nördsnack ibland.
Min kunskapsnivå är i stil med- ’vilken är den bästa klockan?’ Men det kanske han vet...Förbered gärna krångliga frågor om SEIKO och GS så deras urmakare får tjöta av sig lite, han behöver få lite nördsnack ibland.
Samma här.Grymt!
Dyker förhoppningsvis in runt 17.30!
Blir nog efter 17, när kan du?Ska även jag försöka
jag kommer till dig däromkring.Blir nog efter 17, när kan du?
PåEn bärs på Böff kl 17, någon som är på? Annars drar jag direkt ill Hanssons.
En bärs på Böff kl 17, någon som är på? Annars drar jag direkt ill Hanssons.
Se där, yonsson på gtg/aw. Nästan så att man måste åka ned till er.En bärs på Böff kl 17, någon som är på? Annars drar jag direkt ill Hanssons.
Man får göra undantag ibland.Se där, yonsson på gtg/aw. Nästan så att man måste åka ned till er.
En bärs på Böff kl 17, någon som är på? Annars drar jag direkt ill Hanssons.