• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Öppet hus på Urmakarskolan!

Hej på er alla, hoppas ni haft en trevlig påsk!

Urmakarskolan i Motala har nu öppet hus på lördag mellan kl. 11-15 och alla som är i närheten eller sugna på att kika förbi för att se vad vi gör är självklart välkomna!

Ni kommer få prova på en hel del olika moment av det som görs på skolan samt se lokalerna etc, allt som hör till med andra ord!

Jag hoppas jag får se några bekanta ansikten!

Mvh

Echo Delta
 
Hej på er alla, hoppas ni haft en trevlig påsk!

Urmakarskolan i Motala har nu öppet hus på lördag mellan kl. 11-15 och alla som är i närheten eller sugna på att kika förbi för att se vad vi gör är självklart välkomna!

Ni kommer få prova på en hel del olika moment av det som görs på skolan samt se lokalerna etc, allt som hör till med andra ord!

Jag hoppas jag får se några bekanta ansikten!

Mvh

Echo Delta
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Kul grej! Hade gärna kommit förbi om det legat mer centralt (sthlm hehe)

En fråga bara, vad för urverk meckar ni med? Får ni prova på "riktiga klockor" efter ett tag ungefär som läkare och praktik?
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Lite sugen på detta då jag redan befinner mig i de smålänska skogarna då. Får ta en funderare och se om man kan få tid att svänga in om :)
 
Alla som vill är välkomna, skriv dock gärna ett PM till mig innan så jag kan meddela skolan så det finns nog med fika till alla!
 
Topp