• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Öppna lugghål på date-sub?

isbjörn

Panerai
När försvann de? Eller mera specifikt, vilka modeller har och vilka har inte?
Hjälp mig. Börjar tina upp gentemot date-sub och jag kan ju inte gå omkring och inte veta.
 

paradis

Audemars
IMG_3411.JPG
Submariner 1680 har...........
 

san

Cartier
2-Faktor
Som sagt, 2002–2003 (den senare delen av Y-serien). 14060M har dock alltid producerats med lugghål, så bli inte förvånad om du hittar en från 2012 med lugghål.

Edit: Så går det när man börjar skriva på ett inlägg samtidigt som man gör efterforskningar på Google för att vara på den säkra sidan och missar att andra redan har hunnit svara :)
 

isbjörn

Panerai
2003... Finns det då en chans att första serien av Kermit (16610LV) har lugghål? Bör kollas. Lugghål önskas...

skickat via mobilen och Tapatalk
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Jag har en gmt med Y93... Som serienummer och jag har inte lugholes om det hjälper dig något! :)

Tack kingen! Af Sjodahl
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...det är lunch Glidean, för bra tråd för att inte användas :D!


Kom inte Kermit med F-serien och var en Rolex 50th anniversary submariner, den skall allts inte ha några lugholes.
 
Topp