• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Öppning...min första

16610

Patek
2-Faktor
Kan även berätta att det inte var helt enkelt att ställa in tiden på den nya lilla rackaren=) Men alltid kul med ny klocka=)
 

babanker

Panerai
Låter inte bra. Jag köpte på uret.se och den ser okej ut... vart köpte du någonstans?

Av privatperson... Tar för givet att den var fake iaf, bandstiften lossnade, knapparna sega och finishen var dålig. Visserligen var det den första G-Shock jag tog i men den kändes/känns inte riktigt rätt. :) Ska kolla om jag har kvar den och lägga upp bild! Nu ska jag inte kladda mer i tråden din!
 

16610

Patek
2-Faktor
Av privatperson... Tar för givet att den var fake iaf, bandstiften lossnade, knapparna sega och finishen var dålig. Visserligen var det den första G-Shock jag tog i men den kändes/känns inte riktigt rätt. :) Ska kolla om jag har kvar den och lägga upp bild! Nu ska jag inte kladda mer i tråden din!

Äh kladda på! det stör inte mig. Tycker att det är av intresse det du berättar... Jag har inte ägt så många plastklockor men denna känns lätt värd sina modiga 295 kr=)
 

16610

Patek
2-Faktor
Billigt skit ;) men det är mycke klocka för pengarna. Grattis till en cool klocka!

Ja för 295 kr kan man inte räkna med så mkt mer än såhär=) köpte den mest för att skapa mig en paketöppningstråd och ha något nytt medan jag funderar på nästa Rolexköp=) Denna klocka lär ligga på köp/sälj inom 1 månad=)
 

Bolio

Panerai
Den kommer säkert att uppskattas under sin tid hos dig och säkert nästa ägare också om du beslutar att lämna den vidare. Och som sagt undrar vad en mekanisk klocka skulle kosta med alla dessa funktioner eller hur stor den skulle bli om det gick att göra en :D.
Stort Grattis
 
Topp