Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FelInte en enda *Rolex sub?
Första gtg utan en tråkklocka?Inte en enda *Rolex sub?
Hahahahaha! Kan inte va möjligtFett Nice!
Men ärlig fråga: Hade någon vita Lacoste med kardborreband på sig?
Vafan! Är på semestertripp med familjen och är just nu i Örebro! Hur kan jag ha missat detta!! Vansinne.
Ser jäkligt trevligt ut iallafall. Kul för er...![]()
Nej, det var pisstråkigt! Alla vet ju att dyrare klockor=bättre gtg.Måste nog va det billigaste klockbordet på en gtg någonsin, säkert trevligt ändå![]()
Haha pisstråkigt var det, or notNej, det var pisstråkigt! Alla vet ju att dyrare klockor=bättre gtg.
Kan ju också vara så att du inte har så stor koll på värdet på klockorna på bordet då jag inte alls tycker det utmärker sig med "billiga" klockor.
Haha pisstråkigt var det, or nothaha
Jag vet vilken jag vill ha i alla fall! 42 mm sitter så bra, luminor.Nej det var förbannat trevligt! Vet du vilken Panna du ska ha nu när du varit nere och kikat då?
Hinner nog tyvärr inte i helgen. Ska på bröllop en bit hemifrån så blir borta mer eller mindre hela helgen. Men någon annan helg så kan jag säkerligen.Om det är någon som är sugen att ta en öl i helgen är jag gärna på! Lite oplanerat sådär, med skönt klocksnack
Va inte illa menat, ja är ingen expert. Dum kommentar av mig.Nej, det var pisstråkigt! Alla vet ju att dyrare klockor=bättre gtg.
Kan ju också vara så att du inte har så stor koll på värdet på klockorna på bordet då jag inte alls tycker det utmärker sig med "billiga" klockor.