• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Örnen har landat! Nytt Nytt men ändå lite old!!!

John R

Panerai
En dröm blev till verklighet!
Jag har en lång story om denna klocka heller rättade sagt jag har en lång dröm om denna klockan men den kommer vid ett senare tillfälle.
Kan nämna att jag gick arbetslös jag var nybliven farsa och var allmänt miserable. Önska de nästan att någon astronaut tappade den från någon rymdstation rakt framför fötterna på mig. Men det funkar ju inte riktigt då. Nå väl några år senare så sitter den nu på min handled. Snabbt bytt till svart Nato.

Hårt arbete lönar sig!!

6765DB4E-0079-4857-8909-5D3782D4639D-2113-00000351E8E2D304.jpg


A452E3BC-17E8-46CA-94AD-F0C949F91F91-2113-000003521113E10D.jpg


Tusen tack Peter!!

Och jag denna post är dubbelpostad den som har problem med det kan äta gul snö!!


Skall försöka hinna till Kinesen sedan!!

/ John R
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Fan så kul läsa John, stort grattis! :) Inget går upp emot att kunna köpa det man önskat länge, inte minst i klockväg!
 

Prwatches

Omega
John R skrev:
En dröm blev till verklighet!
Jag har en lång story om denna klocka heller rättade sagt jag har en lång dröm om denna klockan men den kommer vid ett senare tillfälle.
Kan nämna att jag gick arbetslös jag var nybliven farsa och var allmänt miserable. Önska de nästan att någon astronaut tappade den från någon rymdstation rakt framför fötterna på mig. Men det funkar ju inte riktigt då. Nå väl några år senare så sitter den nu på min handled. Snabbt bytt till svart Nato.

Hårt arbete lönar sig!!

6765DB4E-0079-4857-8909-5D3782D4639D-2113-00000351E8E2D304.jpg


A452E3BC-17E8-46CA-94AD-F0C949F91F91-2113-000003521113E10D.jpg


Tusen tack Peter!!

Och jag denna post är dubbelpostad den som har problem med det kan äta gul snö!!


Skall försöka hinna till Kinesen sedan!!

/ John R



Tack själv John
Den är 100% du så slit den med hälsa...
 
V

Viggen

Guest
Grattis! Den där klockan är en riktig skönhet, vill äga en själv en vacker dag. :)
 

jabla

Sarlacc
Grattis, den ser väldigt fin ut.
Är det en klocka du kommer att klättra med eller "dödförklaras" den direkt och blir en keeper?
Jag vet hur det är, i början är alla nyförvärv keepers.
Hur gick det med Datejusten? blev den uppgraderad till keeper.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
John R skrev:
En dröm blev till verklighet!
Jag har en lång story om denna klocka heller rättade sagt jag har en lång dröm om denna klockan men den kommer vid ett senare tillfälle.
Kan nämna att jag gick arbetslös jag var nybliven farsa och var allmänt miserable. Önska de nästan att någon astronaut tappade den från någon rymdstation rakt framför fötterna på mig. Men det funkar ju inte riktigt då. Nå väl några år senare så sitter den nu på min handled. Snabbt bytt till svart Nato.

Hårt arbete lönar sig!!

6765DB4E-0079-4857-8909-5D3782D4639D-2113-00000351E8E2D304.jpg


A452E3BC-17E8-46CA-94AD-F0C949F91F91-2113-000003521113E10D.jpg


Tusen tack Peter!!

Och jag denna post är dubbelpostad den som har problem med det kan äta gul snö!!


Skall försöka hinna till Kinesen sedan!!

/ John R

Riktigt fin! ;)
 

_jonte

Patek
Re: Sv: Örnen har landat! Nytt Nytt men ändå lite old!!!

Grymt fin den, grattis! Ge oss gärna lite nuffror på den med!
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Grattis, riktig skönhet som är ett måste för alla entusiaster. Har inte hunnit äga någon själv men är nog dags snart! Kul att se dig igen och se till att få fart på OTV... ASAP! =)
 

John R

Panerai
jabla skrev:
Grattis, den ser väldigt fin ut.
Är det en klocka du kommer att klättra med eller "dödförklaras" den direkt och blir en keeper?
Jag vet hur det är, i början är alla nyförvärv keepers.
Hur gick det med Datejusten? blev den uppgraderad till keeper.

Just nu är planen att sattsa på en Triss! DJ, Speedy och ? ( Någon form av bättre dykare)!

Vi får se vart det bär av ;-)!

/ John R
 

John R

Panerai
TomasBc skrev:
Grattis, riktig skönhet som är ett måste för alla entusiaster. Har inte hunnit äga någon själv men är nog dags snart! Kul att se dig igen och se till att få fart på OTV... ASAP! =)

Det samma! Skall nog få till ett Julavsnitt snart! ;-)!

/ John R
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Stort grattis! och juste av dig att ta med den till kvällens GTG. Det var kul att få klämma på en ikon :)
 

jabla

Sarlacc
John R skrev:
jabla skrev:
Grattis, den ser väldigt fin ut.
Är det en klocka du kommer att klättra med eller "dödförklaras" den direkt och blir en keeper?
Jag vet hur det är, i början är alla nyförvärv keepers.
Hur gick det med Datejusten? blev den uppgraderad till keeper.

Just nu är planen att sattsa på en Triss! DJ, Speedy och ? ( Någon form av bättre dykare)!

Vi får se vart det bär av ;-)!

/ John R

Klokt val att behålla DJ:n den platsar alltid i en samling.
 
Topp