• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Östgöta-GTG 1/7 2016 ANMÄLNINGSTRÅD

virrooo

Audemars
2-Faktor
Hej kära dialektalt nedsatta klocktokar!

Nu är det dags för sommarens östgöta-gtg och turen har nu kommit till Norrköping!
Vi möts upp kl 19:00 på restaurang i Norrköping för en kväll i trevligt sällskap med god mat och massa kul klockor!
Anmälan är bindande och mat beställs på förhand, plats och meny presenteras den 26/6 i privat gruppkonversation.

Tagga de som ni vill ha med på träffen så får vi ordning på deltagarlistan pronto! Max antal platser ca 25! Först till kvarn osv...

De som vill vara med behöver bara skriva det, prat om annat kan tas i annan tråd :)

GOGOGO
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Länge sen sist så det ska bli trevligt. Kör som vanligt bil från Linköping till Norrköping. Har 3-4 platser över, så vill du åka med är det bara att dra ett PM till mig. OBS att jag inte kommer att bli svårt sen hem, då jag måste upp tidigt dagen efter ... :banghead:
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kan inte dessvärre, frugan på galej så måste ta hand om döttrarna om inget ändras. Hade annars kunnat behöva lite inspiration/köpa något :rolleyes:
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Topp