• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Östgöta GTG 14/4

nöt

Guld
2-Faktor
Hejsan.

Jag och @theman1 tänkte att det var dags för en gtg. Det blir en restaurang i Norrköping den 14/4.
Det blir med största sannolikhet mat, vi ska kolla lite på det och får återkomma om hur vi gör.
Vi tänkte eventuellt ta dit en dörrvakt denna gång eftersom det blir på en restaurang, dock bokar vi ena delen till oss själva men det kan ju vara skönt (och kanske locka någon storhoarder från annan ort :) )
Det innebär dock att vi får slå ut kostnaden på dom anmälda, det borde inte bli många kronor. Ni får skriva i tråden vad ni tycker om det.

Anmälningar får @theman1 hålla i, så anmäl er till honom.

Hoppas många kan komma och att det blir bra spridning!

öl.jpg

Jag kommer oavsett förutsättningar (om det inte blir tokdyrt). :) Kan tänka mig att ta bilen om fler är sugna på att åka med.

Jag kommer oavsett förutsättningar (om det inte blir tokdyrt). :) Kan tänka mig att ta bilen om fler är sugna på att åka med.
Bilen från vad, Linköping? Isåfall är man ju lite sugen! :)

Är också intresserad, med studentbudget beror det lite på vad vakten kostar dock!

Ska kolla lite mer, kan jag är jag på! Vore även trevligt besöka Norrköping igen :)

Edit: Kan inte dessvärre, krockar med annat inplanerat.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp