• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ännu en ny klocka behöver råd tråd.

Picke79

Cartier
2-Faktor
Hallå alla ks:are
Jag är notorisk impulsshoppare. Av alla klockor jag ägt är det bara den första "riktiga" klockan som är planerad (rolex daytona som jag har velat ha sen jag var 13 och som jag köpte så fort jag hade pengar nog..). Dom andra har varit olyckor...
För några dagar sen sålda jag min älskade Milgauss För att lägga de pengarna plus lite extra på en Hublot. En Italia independent ( www.italiaindependent.com:11197/eshop/cms/action/view/contentId/69374/)
Men just nu idag här och nu kliar det i plånboken....
Tur att gbg butikerna har stängt imorgon annars hade det blivit en ny klocka, den som passat bäst i den butiken som var öppen...

Så frågan är ska jag köpa klockan som fanns i hjärtat när jag sålde Milgauss, eller någon av de som var nästa köp som var planerat innan (VC overseas gmt, Omega skywalker x33, Breguet Marine, UN Marine, Panerai 510, IWC ingenjöre, GS dykare)
Om jag köper en lite billigare klocka av alla som jag har vetat ska bli nästa så kommer jag iallafall ha råd att köpa den tänkta Hublot när den dyker upp till rätt pris. Om jag köper någon av de dyrare så kommer klockbudgeten gå mot noll.
Hur göra, finns någon budget klocka som kan stilla shopping beroendet?
 
Topp