• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

är klockmagasinets klockor riktiga

SPPIZY

Breitling
hallå
jag tänkte köpa en Seiko 5 Automatic SNZG15K1
från klockmagasinet och jag undrar bara ifall de är legit eller fake.
.tack
 

HSK

Patek
2-Faktor
Jag har aldrig handlat där själv men har bara hört gott om dem. Varför skulle klockorna inte vara äkta menar du?

Är klockmagasinet.se en auktoriserad återförsäljare och är varorna äkta?

Ja, vi är auktoriserade återförsäljare för alla varumärken i vårt sortiment. Alla våra varor är äkta och inköpta från officiella leverantörer. Alla våra klockor har tillverkarens officiella garanti.
https://www.klockmagasinet.se/vanliga-fragor
 

HSK

Patek
2-Faktor
nä jag bara undra eftersom de inte är autoriserade men tack for infon :)
Hur menar du då? De påstår själva att de är det och jag har aldrig hört något som tyder på annat, det finns flera här i forumet som handlat därifrån och säkert kan kommentera huruvida cert är stämplade osv.
 

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Jag har köpt en Seiko där. Väldigt smidigt, bra pris, trevligt bemötande av kundtjänst och väldigt snabb leverens.
 

banan

Cartier
Jag har också handlat på Klockmagasinet. Inga som helst bekymmer. Jättebra kundsupport som skickade en manual direkt som saknades i lådan.
 
Topp