• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Nicke75

Patek
2-Faktor
Nää jag är oskylldig.. Har du ringt till erikson och kollat? Den kanske är reserverad eftersom du hadde den i korgen
Mailade.
Dom har ju haft den ett tag så jag kände jag kan nog fundera över natten.
Men är ofta så när suget är framme oavsett va det är så försvinnner det.
Men kanske är någon mening med det 🤔
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Det va en som stod utanför när dom öppnade och köpte den😃
Kanske dyker upp här🤔
Säkert någon här som såg vår diskusion i går som sen slängde sig på låset i morse :)
Men vist är det typiskt.. Dom hadde en speedy där för ett år sedan som jag suktade på, samma sak där den försvann samma dag som jag tänkte köpa den.
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Säkert någon här som såg vår diskusion i går som sen slängde sig på låset i morse :)
Men vist är det typiskt.. Dom hadde en speedy där för ett år sedan som jag suktade på, samma sak där den försvann samma dag som jag tänkte köpa den.
Tråkigt ja man ska nog inte lägga ut men man vill ju fråga. 😂
Dock kanske det va bra ändå iom jag va kluven.
Värre är det när man sökt något länge och finner men det försvinner.
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
CB3CCFB2-C545-44A0-A8CC-B9674010698C.jpeg
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
I januari såldes min 005 pga av då andra prioriteringar. Tog inte lång tid innan jag saknade en Speedmaster i samlingen. Nu var dock fokuset inriktat på nya generationen som i mitt tycke också har allt jag saknade hos min 005a (bättre länk, intressantare tavla och mer spännande urverk).

Idag small det! Och nu nästan ett år senare kan jag gladeligen stolt säga att jag blivit med speedy igen. Denna gång nya 3861. Men var är bilden? Kruxet i det hela är att jag köpte klockan med hjälp av tredje part som nu håller klockan i mitt ställe. Ska dock se om jag lyckas åka upp och hämta den i början av veckan!
 

minken

Omega
I januari såldes min 005 pga av då andra prioriteringar. Tog inte lång tid innan jag saknade en Speedmaster i samlingen. Nu var dock fokuset inriktat på nya generationen som i mitt tycke också har allt jag saknade hos min 005a (bättre länk, intressantare tavla och mer spännande urverk).

Idag small det! Och nu nästan ett år senare kan jag gladeligen stolt säga att jag blivit med speedy igen. Denna gång nya 3861. Men var är bilden? Kruxet i det hela är att jag köpte klockan med hjälp av tredje part som nu håller klockan i mitt ställe. Ska dock se om jag lyckas åka upp och hämta den i början av veckan!
Välkommen tillbaka. 😀
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
I januari såldes min 005 pga av då andra prioriteringar. Tog inte lång tid innan jag saknade en Speedmaster i samlingen. Nu var dock fokuset inriktat på nya generationen som i mitt tycke också har allt jag saknade hos min 005a (bättre länk, intressantare tavla och mer spännande urverk).

Idag small det! Och nu nästan ett år senare kan jag gladeligen stolt säga att jag blivit med speedy igen. Denna gång nya 3861. Men var är bilden? Kruxet i det hela är att jag köpte klockan med hjälp av tredje part som nu håller klockan i mitt ställe. Ska dock se om jag lyckas åka upp och hämta den i början av veckan!
Grattis, vad kul! Blev det hesalit- eller safirvarianten?🙂
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Tänker mig typ denna..

Ja den där är ju otroligt bra 😍
Inte sett någon här dock. Inte på så många andra ställen heller för den delen. Prislappen skrämmer alltid någon men i en värld av guld på guldlänk är kanske inte 340k sååå sinnessjukt
 
Topp