• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

:glycine:Hej, vialla har varit där. Vi har haft speedy och sålt. I mitt fall en 005:a.

Nu saknar jag den igen såpass mycket att jag känner mig besatt.

Hur överlever man speedy sjukdomen förutom att köpa en till? Har ändå inget möjlighet men ändå, hjälp!! :banghead:
Går inte vara utan;)inne på min tredje eller om det är fjärde.

Goddag allesammans,

Har en fråga kan tänka mig att många av er vet svaret på denna fråga :).

Vilka referens nummer på Omega Speedmaster är det som har Omega loggan utstickande (inte tryckt som ny Omega Speedmaster .005)?

Person som gått länge i Speedmaster tankar :)

Goddag allesammans,

Vilka referens nummer på Omega Speedmaster är det som har Omega loggan utstickande (inte tryckt som ny Omega Speedmaster .005)?

Låter som om du syftar på den applicerade loggan på tavlan. I sådant fall är det First Omega in Space du söker, kan dock inte referensnumret.

Goddag allesammans,

Speedmaster Moonwatch Numbered Edition 39.7mm
311.32.40.30.01.001
det är en sådan jag har så vill du ha någon bild eller specifika frågor så kan jag nog svara.
IMG_0533.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp