Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter inte braDet kan dessvärre bli korrosion, hände mig på en NY2300 men de å andra sidan en 1000kr klocka.
Vad är det för pincett verktyg? Är lite sugen på ett sådantGod förmiddag, Speedfreaks!
Sovmorgon, kolla Speedytråden i sängen och sen rätt in klockrummet för att dra upp lilla hjärtat och välja ett fint band åt henne. Perfekt start på tisdagen.
Det enda som saknas nu är en bild på @Hasse Varg ’s Ultraman...
![]()
Vad tycker du om länken nu när du haft den ett tag? Att den är skitsnygg och förhöjer klockan är vi ju alla eniga om, men är den bekvämare än vanliga länken? Några andra åsikter?Glad tisdag på er!
![]()
Superbekväm. Det är ju inte solida länkar så den blir väldigt skön runt armen som vanligt med vintagelänkar. Perfekt med 8 hål för mikrojustering också, så jag har inte så mycket att klaga på faktiskt. Tycker låset är snyggare också.Vad tycker du om länken nu när du haft den ett tag? Att den är skitsnygg och förhöjer klockan är vi ju alla eniga om, men är den bekvämare än vanliga länken? Några andra åsikter?
Superbekväm. Det är ju inte solida länkar så den blir väldigt skön runt armen som vanligt med vintagelänkar. Perfekt med 8 hål för mikrojustering också, så jag har inte så mycket att klaga på faktiskt. Tycker låset är snyggare också.