Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt klär en skönhet som man brukar säga!Nu har jag testat lite band på. Samma typ, olika färg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Röstar på nummer 1Nu har jag testat lite band på. Samma typ, olika färg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kör för fan!Allt är original enl uppgift. Inte min klocka men blivit erbjuden den som inbyte mot en värdering på 150k.
![]()
Vad ska du byta bort?Allt är original enl uppgift. Inte min klocka men blivit erbjuden den som inbyte mot en värdering på 150k.
![]()
Ser ut som ett rubbet band iaf?Kan någon hjälpa mig att identifiera klockarmbandet som sitter på Speedmastern?
![]()
Skulle kunna vara ett Hirsch Tiger kanske?Kan någon hjälpa mig att identifiera klockarmbandet som sitter på Speedmastern?
![]()
Tror ni han har köpt sig en äkta Speedmaster nu då?Kan någon hjälpa mig att identifiera klockarmbandet som sitter på Speedmastern?
![]()
Har uppenbarligen för dålig koll för att gambla, men väntar på Omega-intyg på den militära historien. Om det är ok så..Kör för fan!![]()
Viggen isf.Vad ska du byta bort?
Stämmer dina uppgifter tycker jag du ska köra. Galet coolt med issued speedy.
Jaaa kör!![]()
Denna skönhet får all tid! Ska man göra ett försök att bli OWG?
Snyggt
145.022-76SnyggtMed "1978", menar du att den är från 1978, dvs. en 145.022-76, eller att den är en 145.022-78?
Borde jag känna igen den?145.022-76![]()
Jag hittade ett som har samma stil.Kan någon hjälpa mig att identifiera klockarmbandet som sitter på Speedmastern?
![]()
Njae, eller jag vet inte, haha, borde du?Borde jag känna igen den?
Den är grymt fin alltså!
TackDen är grymt fin alltså!