Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är också på jakt efter ett sjysst mesh, tror det kan bli riktigt bra![]()
Mesh-tisdag
Testar ett billigt ebaymesh som definitivt inte var bra men funkar som test. Blir definitivt läge att leta ett snyggare för mesh flög verkligen.
Ja, mesh på Speedy är snyggt![]()
Mesh-tisdag
Testar ett billigt ebaymesh som definitivt inte var bra men funkar som test. Blir definitivt läge att leta ett snyggare för mesh flög verkligen.
Galet bra kvalité på Omegas meshJa, mesh på Speedy är snyggtHar ett original Omega Shark Mesh, bifogar några bilder när jag använt det till min .006:
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Vad får man pynta för ett sånt?Ja, mesh på Speedy är snyggtHar ett original Omega Shark Mesh, bifogar några bilder när jag använt det till min .006:
![]()
![]()
![]()
Köpte det från en tysk handlare, betalade ca. 4.5k SEK för länken. Finns en förlängningsbit för drygt 500 SEK som behövs för grövre handleder än 18.5 cm.Snyggt! Vad får man pynta för ett sånt?
Snyggt!! Vet du om någon ref kom på mesh från början? Tänkte på det när jag såg First Man, att dom hade Speedy på mesh.Ja, mesh på Speedy är snyggtHar ett original Omega Shark Mesh, bifogar några bilder när jag använt det till min .006:
![]()
![]()
![]()
Den tavlan! Magiskt bra!![]()
Speedy-Tuesday!![]()
Verkligen, väldigt roligDen tavlan! Magiskt bra!