Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du inga fler natoband?!Dubbelpost från en annan tråd, men va f-n.
I morgon är du TISDAG!
![]()
Jag tycker du ska stå upp rakryggad. Bara för att dina kollegor hetsar med kommentarer som "vad är det där för olycklig modern länk du har på din klassiska Speedmaster?" så är det inget man behöver gömma sig för. Moderna Speedylänkar har rättigheter de också.Gömmer mig i ett mötesrum på kontoret...
![]()
Har du vänt på original länken?
Snick snack!!! Klämde på @Denke s gamla Speedy länk i förra veckan. Förskräckligt!! Klockan kändes dessutom som om den var av titan. Fy fan för gammalt vikt skräp!!Jag tycker du ska stå upp rakryggad. Bara för att dina kollegor hetsar med kommentarer som "vad är det där för olycklig modern länk du har på din klassiska Speedmaster?" så är det inget man behöver gömma sig för. Moderna Speedylänkar har rättigheter de också.
Haha om det ändå var fysiskt möjligtHar du vänt på original länken?
Eller är det någon annan länk du använder?