• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

DEGAL

Cartier
2-Faktor
Hej Speedy lovers,
Hur är det med power reserve på era Speedmasters?
Noterade 51h 8min 20 sec på min 005 /1861 imponerande faktiskt 😁
Happy Speedy Tuesday
 

Bilagor

  • B6442DD7-3824-4706-B419-F0553428250D.png
    B6442DD7-3824-4706-B419-F0553428250D.png
    785.3 KB · Visningar: 13

Parabellum

Rolex
2-Faktor
ja, vi har kvar 005 och 006 ouppackade.
Alltså, jag måste bara lyfta detta fenomen med Omega och inte minst AD'n Erikson Urhandel.

Inga "Ni får ringa efter sommarn, efterfrågan är stor, ställ er i kö, köp minst 3 mindre attraktiva modeller för att ställa er i kö" etc etc och annat Rolex-jidder.

Vill man ha en klocka för att man är sugen på den, tittar man förbi och går därifrån med klockan på handleden samma dag. Precis som det ska vara!

#endofrant
 

dr_boett

Omega
Hej Speedy lovers,
Hur är det med power reserve på era Speedmasters?
Noterade 51h 8min 20 sec på min 005 /1861 imponerande faktiskt 😁
Happy Speedy Tuesday
Testade min 005/1861 för någon vecka sen. Skruvade upp igen efter 50ish (ville inte pajja min fina minutvisar tajming). Gissningsvis ligger produktionsmedelvärdet något över 48h, så sannolikhet för att en klocka ska ha under 48h är minimalt (vilket ju vore oacceptabelt)?
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Alltså, jag måste bara lyfta detta fenomen med Omega och inte minst AD'n Erikson Urhandel.

Inga "Ni får ringa efter sommarn, efterfrågan är stor, ställ er i kö, köp minst 3 mindre attraktiva modeller för att ställa er i kö" etc etc och annat Rolex-jidder.

Vill man ha en klocka för att man är sugen på den, tittar man förbi och går därifrån med klockan på handleden samma dag. Precis som det ska vara!

#endofrant
Så sant så.. Slank för bi i höstas för att köpa ett band till en SINN Passade på att fråga om Speedmaster är nått att har. En timme senare vandrade jag ut med den första 😃

IMG_1741a.JPG
 
Topp