• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

RikNik

Panerai
2-Faktor
IMG_0378.JPG
IMG_0382.JPG
Spontanköpte ett svart Hirschband idag. Ruskigt nöjd än så länge.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag sålde den för att jag hela tiden sneglade på pro modellen. Jag tvekar dock på att köpa en för att det känns konstigt att köpa en klocka för drygt 40k som varken visar datum eller tål vatten.

Det är därför som du har flera klockor i lådan. Jag har bara en badvänlig klocka... Ibland får man köpa med hjärtat istället för hjärnan. Röda Reverson ligger på runt 100k på Chrono24 och den visar inte datum eller är vattentät. Fan, den har inte ens en sekundvisare :D

Har du däremot inte en badvänlig klocka än skulle jag ha köpt det först för att därefter komplettera med en Speedy.

image.jpeg
 

Thunell

Panerai
2-Faktor
Det är därför som du har flera klockor i lådan. Jag har bara en badvänlig klocka... Ibland får man köpa med hjärtat istället för hjärnan. Röda Reverson ligger på runt 100k på Chrono24 och den visar inte datum eller är vattentät. Fan, den har inte ens en sekundvisare :D

Har du däremot inte en badvänlig klocka än skulle jag ha köpt det först för att därefter komplettera med en Speedy.

image.jpeg

Bra jäkla låda det där! Bara att gratulera! :)
Och din Reverso är så ball!!
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Det är därför som du har flera klockor i lådan. Jag har bara en badvänlig klocka... Ibland får man köpa med hjärtat istället för hjärnan. Röda Reverson ligger på runt 100k på Chrono24 och den visar inte datum eller är vattentät. Fan, den har inte ens en sekundvisare :D

Har du däremot inte en badvänlig klocka än skulle jag ha köpt det först för att därefter komplettera med en Speedy.

image.jpeg
Jag förstår och gillar hur du tänker. Jag har en Padi som får den mesta tiden armen men jag vill komplettera med en härlig kronograf.
Bra låda!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Det är därför som du har flera klockor i lådan. Jag har bara en badvänlig klocka... Ibland får man köpa med hjärtat istället för hjärnan. Röda Reverson ligger på runt 100k på Chrono24 och den visar inte datum eller är vattentät. Fan, den har inte ens en sekundvisare :D

Har du däremot inte en badvänlig klocka än skulle jag ha köpt det först för att därefter komplettera med en Speedy.

image.jpeg
Röda reservon är helt outstanding!
 

Yrsnö

Cartier
Fira nio år med sambon ikväll, hon glömde sin klocka hemma och fixa såklart låna min Speedy. Hon lekte med kronograf halva middagen... Dags att leta upp något roligare till henne? :D
IMG_20161203_181147.jpg

Tyckte faktiskt storleken funka bra på hennes tunna handleder, lite över size på en bra sätt. :cool:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Blev ett återvändande till Speedy Pro häromdagen. Har haft några tidigare men alltid flippat och alltid saknat. Det blev en spontanare hos @ERIKSON URHANDEL som med excellent service (som alltid) puttade mig över kanten till att slå till på en ny. Skönt att ordningen är återställd! :)

IMG_8433.JPG


BTW så är ju den nya, gigantiska boxen något i hästväg! :)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Blev ett återvändande till Speedy Pro häromdagen. Har haft några tidigare men alltid flippat och alltid saknat. Det blev en spontanare hos @ERIKSON URHANDEL som med excellent service (som alltid) puttade mig över kanten till att slå till på en ny. Skönt att ordningen är återställd! :)

IMG_8433.JPG


BTW så är ju den nya, gigantiska boxen något i hästväg! :)
Bra köp, stort grattis! Och välkommen till gemenskapen! Boxen går verkligen inte av för hackor. :)
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Hur går era Speedmasters? Har mätt min under tre dygn och den går konsekvent +6,2sek/dag vilket jag tycker är helt ok. Min är den senaste Speedmaster referensen.
 
Topp