• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Dafuong

Omega
Snabb tisdag!
Mitt första inlägg på klocksnack (jag hoppas jag inte blir utslängd för att lägga in kort på något annat än Speedmastern, men det ska inte upprepas)!

Givetvis måste mitt första inlägg postas i speedmaster-tråden! Min absoluta drömklocka var just speedyn och jag skaffade mig en för ca 1 år sedan, gillar den fortfarande lika mycket som dag 1! Igår åkte länken på igen efter många månader med original-nato. OCH det är något speciellt med länken ändå; klockan känns mer gedigen och exklusiv på något vis tycker jag :cool::D

Jo! Som vi ser på bilden (165mm handled!) så fick jag min första Rolex idag, och det tycker jag ska firas sida vid sida med speedmastern givetvis! För mig är detta stora grejer och jag svävar på moln idag!

För att fira en snabb tisdag löptes det även idag, 25 varv bana, 10 000 meter, i helt ok fart, 36:21. Inte snabbt för proffsen men helt ok för en glad amatör!
20200721_184300 (2).jpg
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Snabb tisdag!
Mitt första inlägg på klocksnack (jag hoppas jag inte blir utslängd för att lägga in kort på något annat än Speedmastern, men det ska inte upprepas)!

Givetvis måste mitt första inlägg postas i speedmaster-tråden! Min absoluta drömklocka var just speedyn och jag skaffade mig en för ca 1 år sedan, gillar den fortfarande lika mycket som dag 1! Igår åkte länken på igen efter många månader med original-nato. OCH det är något speciellt med länken ändå; klockan känns mer gedigen och exklusiv på något vis tycker jag :cool::D

Jo! Som vi ser på bilden (165mm handled!) så fick jag min första Rolex idag, och det tycker jag ska firas sida vid sida med speedmastern givetvis! För mig är detta stora grejer och jag svävar på moln idag!

För att fira en snabb tisdag löptes det även idag, 25 varv bana, 10 000 meter, i helt ok fart, 36:21. Inte snabbt för proffsen men helt ok för en glad amatör!
20200721_184300 (2).jpg
Kul att de skrev ett av dina första inlägg i speedytråden, den mysigaste tråden av dem alla välkommen! :)
Nått speciellt är det med Speedyn så jag förstår hur du menar med att du fortfarande gillar den så mycket sen dag1.
Kan bara hålla med dig angående länken, den höjer klockan flera snäpp. Samma känsla varje gång när man har kört nått annat ett tag och länken åker på, därmed inte sagt att den inte gör sig på nått annat för det gör den:)
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Snabb tisdag!
Mitt första inlägg på klocksnack (jag hoppas jag inte blir utslängd för att lägga in kort på något annat än Speedmastern, men det ska inte upprepas)!

Givetvis måste mitt första inlägg postas i speedmaster-tråden! Min absoluta drömklocka var just speedyn och jag skaffade mig en för ca 1 år sedan, gillar den fortfarande lika mycket som dag 1! Igår åkte länken på igen efter många månader med original-nato. OCH det är något speciellt med länken ändå; klockan känns mer gedigen och exklusiv på något vis tycker jag :cool::D

Jo! Som vi ser på bilden (165mm handled!) så fick jag min första Rolex idag, och det tycker jag ska firas sida vid sida med speedmastern givetvis! För mig är detta stora grejer och jag svävar på moln idag!

För att fira en snabb tisdag löptes det även idag, 25 varv bana, 10 000 meter, i helt ok fart, 36:21. Inte snabbt för proffsen men helt ok för en glad amatör!
20200721_184300 (2).jpg

-Jag älskar energin och entusiasmen i ditt inlägg!
Välkommen till forumets snabbaste tråd och grattis till två klockor som för många är en dröm!:cigar:
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Senast redigerad av en moderator:

CeDDan

Omega
2-Faktor
Hej! Är intresserad av en speedy 005 alternativt 006 fullset.
Sitter på en Omega AT 8900 fullset som jag kan tänka mig att byta. Finns intresse så dra ett PM.
Må Väl
 

Bilagor

  • 3CD62A58-33C8-4EFE-BA80-A3B2006C331C.png
    3CD62A58-33C8-4EFE-BA80-A3B2006C331C.png
    661.4 KB · Visningar: 2
Topp