• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad ”Rosa” natoband till förmån för cancerforskning

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Pris
0
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Avslutad. 150kr till cancerfonden från @Sebbson. Jag bidrar med lika mycket.

Fick mitt nya ”rosa” band igår från Crown&Buckle och deras #straps4acure kampanj (bröstcancerforskning). Jag tänkte att mitt gamla från förra kampanjen skulle få göra dubbel insats. Skänker det därför till den som erbjuder största gåva till cancerfonden.

Bud via PM. Högsta bud vid dagens slut (24:00) i morgon fredag vinner. Jag håller denna annons uppdaterad (med viss fördröjning) så ni kan följa status. Vinnaren annonseras lördag morgon.

Betalning direkt till cancerfonden efter avslut. Skickas på min bekostnad mot visad betalning.

Bredd: 20mm
Längd: 273mm exklusive spänne
Skick: Topp. Bara använt vid enstaka tillfällen

Titta gärna in på insta: #straps4acure eller #crownandbuckle

https://www.cancerfonden.se/rosabandet/swisha-fowr-mamma?gclid=EAIaIQobChMIlb_06YuP3gIVgdGyCh2dbQr7EAAYASAAEgIOqvD_BwE

52AAE33E-966F-44A3-B6E8-AA1607BF5759.jpeg
761FBD71-4200-4833-876C-9CE3540FC626.jpeg
D468ED18-6D1D-4722-B4E6-A7DCE3014BE0.jpeg


Inspirationsbild (klockan ingår inte)
BCAC081A-D892-469B-8BDB-2741EAE67FB8.jpeg

Tack KS!
 
Senast ändrad:
Topp