- Pris
- 6500
- Returpolicy
- Om trasig
- Bilder Skickat
- Ja
Då var det dags att rensa i lådan och börjar med dessa!
Seiko SBBN033
Riktigt fin Tuna som tyvärr inte föll mig helt på läppen. Uttagen januari -19, Fullset, extra länk (endmill) från Strapcode.
Bra skick, några märken på baksida bandhorn och hairlines kan hittas på polerade delar, klockan har inte fått leva det liv den förtjänar då tidigare ägare varit ytterst varsam och jag bara låtit den ligga i lådan. Se bilder som en del av beskrivningen samt länkar även föregående ägares annons.
https://klocksnack.se/threads/seiko-tuna-sbbn033-endmill.124977/
Pris: 6500kr
Bytesvärde: 7k
Byte: Du kan inte få mer än ett nej
Frakt: Bjussar på rek vid smidig affär.
SÅLD!
Citizen Aqualand
Tvåtonare i bra bruksskick, några märken i glaset som enligt mig inte stör, men ska nämnas (se bilder). Alla funktioner lirar som dom ska. Kommer på ett Borealisgummi som jag kapat, har 19cm och det finns mer att ta av. Slänger även med ett tvådelat camozulu.
Bilderna är en del av beskrivningen.
Pris: 1650kr SÅLD!
Frakt: bjuder på frakt i postens blå påse.
SÅLD!!
Atlantic
Liten rätt trevlig vintage Atlantic, tickar på bra (över 24h) efter att ha dragits upp utan problem, ej mätt avvikelse. Kromad boett, blånerade visare, ljus sunbursttavla, mäter 35mm utan krona. Bilderna är en del av beskrivningen. Head only.
Pris: 150kr SÅLD!
Frakt: vanlig brevfrakt
Byte: något kul band, 18-20mm kanske.
Tack KS för en plats för oss nördar att hänga på
Seiko SBBN033
Riktigt fin Tuna som tyvärr inte föll mig helt på läppen. Uttagen januari -19, Fullset, extra länk (endmill) från Strapcode.
Bra skick, några märken på baksida bandhorn och hairlines kan hittas på polerade delar, klockan har inte fått leva det liv den förtjänar då tidigare ägare varit ytterst varsam och jag bara låtit den ligga i lådan. Se bilder som en del av beskrivningen samt länkar även föregående ägares annons.
https://klocksnack.se/threads/seiko-tuna-sbbn033-endmill.124977/
Pris: 6500kr
Bytesvärde: 7k
Byte: Du kan inte få mer än ett nej
Frakt: Bjussar på rek vid smidig affär.
SÅLD!
Citizen Aqualand
Tvåtonare i bra bruksskick, några märken i glaset som enligt mig inte stör, men ska nämnas (se bilder). Alla funktioner lirar som dom ska. Kommer på ett Borealisgummi som jag kapat, har 19cm och det finns mer att ta av. Slänger även med ett tvådelat camozulu.
Bilderna är en del av beskrivningen.
Pris: 1650kr SÅLD!
Frakt: bjuder på frakt i postens blå påse.
SÅLD!!
Atlantic
Liten rätt trevlig vintage Atlantic, tickar på bra (över 24h) efter att ha dragits upp utan problem, ej mätt avvikelse. Kromad boett, blånerade visare, ljus sunbursttavla, mäter 35mm utan krona. Bilderna är en del av beskrivningen. Head only.
Pris: 150kr SÅLD!
Frakt: vanlig brevfrakt
Byte: något kul band, 18-20mm kanske.
Tack KS för en plats för oss nördar att hänga på
Senast ändrad: