• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Fick precis hem min nya Speedy, jävlar vilken låda! :)
Grymt nöjd med klockan men undrar över en sak. Ska det inte medfölja 3st röda kort? Vilket saknas isf?
image.jpg
image.jpg
Får välkomna dig med ini värmen!
 

Guden

Cartier
Äntligen kan jag posta här och faktiskt ha en Speedmaster! Köpte den för en liten stund sen på Bergströms. Mer om det i paketöppnartråden...
Här är i alla fall min alldeles egna Speedy!
image.jpeg
Häääärligt, äntligen! :cigar:
Grattis. :)

Fick precis hem min nya Speedy, jävlar vilken låda! :)
Grymt nöjd med klockan men undrar över en sak. Ska det inte medfölja 3st röda kort? Vilket saknas isf?
image.jpg
image.jpg
Och så ännu en till, mums!
Grattis :)
 

filthywatch

Cartier
Någon som har en speedmaster ref: 145.0022 från 91 som skulle kunna tänka sig och avyttra den? hojta gärna till på pm :) chrono är redan lusläst och även andra kanaler.
 
Jag har ev en ref: 3573.50.00, dvs en Sapphire Sandwich, fullset från 2006 i fint skick som jag funderar på att avyttra. Har svårt att bedöma värdet då det inte finns så många till försäljning på t ex chrono24 el historiskt här på KS..
 

filthywatch

Cartier
Heter väl 3590 från och med 1989 till och med 1996 :)
Jaså okej . Jag utgick bara från ref nr på den jag missade på ch24 . sen googlade jag även å då ffick jag fram en bild som gick igenom ref från dom olika åren å då fick jag fram just det jag skrev. Men jag är långt ifrån expert så det kan mycket väl stämma det du säger .
 

Icaras

Rolex
Jaså okej . Jag utgick bara från ref nr på den jag missade på ch24 . sen googlade jag även å då ffick jag fram en bild som gick igenom ref från dom olika åren å då fick jag fram just det jag skrev. Men jag är långt ifrån expert så det kan mycket väl stämma det du säger .
Aha! Uppfattade det som att du sökt på 145.0022 utan hitta så många från '91. Jag kan mycket väl ha fel men har för mig att det är 3590 från och med '89 (brukar finnas en övergångsperiod dock) :)
 
Topp