• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

GWD

Panerai
Tisdag idag.
DSC_0331.JPG
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Hur ska man kunna göra en värdering av en Apollo 11 2009 års modell (40th anniversary)? Blivit erbjuden i fint skick full set för 37000 men jag har jättesvårt att bedöma om det är värt det högre priset jämfört med en standardspeedy. Gillar dock designen.
omega-speedmaster-professional---apollo-11-40th-anniversary-limited-edition-watch---2.jpg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Hur ska man kunna göra en värdering av en Apollo 11 2009 års modell (40th anniversary)? Blivit erbjuden i fint skick full set för 37000 men jag har jättesvårt att bedöma om det är värt det högre priset jämfört med en standardspeedy. Gillar dock designen.
omega-speedmaster-professional---apollo-11-40th-anniversary-limited-edition-watch---2.jpg
Känns rimligt tycker jag. Har själv kikat på den o fick typ samma prisindikation.
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Någon som har koll på hur en modern månklocka bärs jämfört mot en FOIS?
Den sistnämnda är på pappret mindre men ser ut att ha längre och betydligt rakare luggar.

Står i valet och kvalet och kan fan inte bestämma mig.
Återvänder från semestern nästa vecka så då får jag väl besöka AD för test, men om någon här sitter på en bra recension så mottages det tacksamt
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Någon som har koll på hur en modern månklocka bärs jämfört mot en FOIS?
Den sistnämnda är på pappret mindre men ser ut att ha längre och betydligt rakare luggar.

Står i valet och kvalet och kan fan inte bestämma mig.
Återvänder från semestern nästa vecka så då får jag väl besöka AD för test, men om någon här sitter på en bra recension så mottages det tacksamt
Tycker de bärs likartat i storlek. Speedyn tycker jag upplevs något mindre än sina 42mm
 
Topp