• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Hoppas inte denna speedyn blir lika sågad som orbisspeedyn ! Haha

Hämtade ut denna idag och är faktiskt riktigt nöjd hitentills!
En trevlig klump som är några mm kortare lug-lug änden vanliga "mark I" speedyn = lättare att bära för oss med tjejhandleder
Men sen är den tjock som en hockeypuck!
20171012_143505.jpg
Grym! Det där är det nya svarta.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Tydligen är pushknapparna designa för att kunna triggas ”externt” via någon form av anordning. Perfekt vid tex. Skidåkning då tidtagningen kan startas med båda händerna på stavarna.... Eller hur vad det @Rozzy ?
Har väl att göra med nåt inom alaska project va ?!
Nej, skid-timerfunktionen var till 145.034 referensen som jag har (som ser identisk ut med 145.014 som var första MKII)
https://klocksnack.se/threads/speedmaster-60-års-jubileums-event-på-bukowskis.79864/#post-2007028

IMG_4372.JPG

145.034
 

Bas

Patek
C99B923F-66E3-4D90-B617-7153AF0F013F.jpeg
Testade en speedy för ett tag sedan och blir bara mer och mer sugen på att köpa en... vad säger publiken, har jag för klena handleder för att bära upp den? :bag:

Köööp, följ din vilja och vad du tycker!! :)

Edit. Mina handleder är inte så stora och jag älskar Speedyn oavsett vad någon annan tycker!
Grym klocka!!
 
Topp