• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Number 6

Omega
Haha visste att svaret skulle bli kör. Som du säger så borde inte listpris vara hugget i sten, dom var ganska öppna med det när jag provade den. Gillar även att den funkar varje dag, samt kunna ändra utseende på den men nya band osv. Får ta ett varv förbi Jarl igen och även titta hos Bergströms.

Lustigt. Med mig så ville de inte ens diskutera pris då ”detta är den mest populära modellen” bla bla. Så jag passade på att handla när jag var i Sthlm på jobb. Men jag kanske råkade på fel person.
 

Sebastard

Vacheron
FF808725-102E-4B59-BD19-D47C1FD679D2.jpeg
 

Ramtelin

Omega
2-Faktor
Lustigt. Med mig så ville de inte ens diskutera pris då ”detta är den mest populära modellen” bla bla. Så jag passade på att handla när jag var i Sthlm på jobb. Men jag kanske råkade på fel person.

Jag tror det har med vem man talar med, har fått lite olika bemötanden i samma butiker. Aldrig något dåligt ska tilläggas.
Samma svar i Sthlm eller gick det bättre där?
 
Topp