• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Hesalit :heart:

hhfTkVW.jpg
Fotat med? Älskar när en bild får fram hur vackert hesalit är. Inte helt enkelt :)
 

Filip_R98

Breitling
Hallå där alla Speedy-freaks,

Efter jag följt denna tråd flitigt senaste tiden, har suget efter en Speedy blivit outhärdligt.
Då jag är ny i forumet kan jag inte göra en köpannons ännu. Jag bedömde det som att denna tråd var bäst lämpad för en köpförfrågan av en Speedy i mitt fall. Finns det någon speedyägare här som vill lämna ifrån sin kära ägodelm?
Allt från -10 och frammåt är av intresse, budget upp till 28 000:-. Tveka inte på att höra av er!

Godnatt KS
Filip
 

Bas

Patek
Hallå där alla Speedy-freaks,

Efter jag följt denna tråd flitigt senaste tiden, har suget efter en Speedy blivit outhärdligt.
Då jag är ny i forumet kan jag inte göra en köpannons ännu. Jag bedömde det som att denna tråd var bäst lämpad för en köpförfrågan av en Speedy i mitt fall. Finns det någon speedyägare här som vill lämna ifrån sin kära ägodelm?
Allt från -10 och frammåt är av intresse, budget upp till 28 000:-. Tveka inte på att höra av er!

Godnatt KS
Filip

Speedmaster är en otroligt grym klocka så du är helt rätt ute :)
Här har du en som ligger nån tusenlapp över din budget. Säljaren kanske kan gå ner 1k? Kanske inte, men testa :) Alltis roligare och säkrare att köpa från forumet, om du frågar mig :)
Lycka till!

https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster.83132/
 

Filip_R98

Breitling
Speedmaster är en otroligt grym klocka så du är helt rätt ute :)
Här har du en som ligger nån tusenlapp över din budget. Säljaren kanske kan gå ner 1k? Kanske inte, men testa :) Alltis roligare och säkrare att köpa från forumet, om du frågar mig :)
Lycka till!

https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster.83132/
Jag såg den klockan och jag har redan talats vid med honom. Tyvärr blev den reserverad på 1 timme igår natt (det går snabbt ). Men jag står i kö om det skulle strula med den tänkta köparen. Men tack för tipset :)
 
Topp