• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

atco

Omega
speedy.jpg
 

Omega87

Rolex
Ni som har plockat ut speedys från Rob E nu det senaste, kan ni "hacka" sekundvisaren närsomhelst? På min funkar det fortfarande bara vid låg kraftreserv. Undrar bara om det är nått som är galet med min?

Plockade ut min i 8 Jan hos Rob E och jag kan hacka min i alla lägen d.v.s. vid låg, mellan och full kraftreserv.

Edit: Dock lite besvärligare vid full kraftreserv har jag iakttagit nu!
 
Senast ändrad:

dream_theater_

Cartier
2-Faktor
Var inne precis i en affär på Lissabons flygplats. Fanns en speedmaster med vita subdials. Vad kan det ha varit för en? Med automatiskt urverk.

Edit: kostade typ 3600 euro
EDIT: det var en racing-variant
 
Senast ändrad:

dream_theater_

Cartier
2-Faktor
Ursäkta, läste lite slarvigt. Vita subdials var det. Speedmaster racing är det där. Listar 38500 sek.
Föll mig inte riktigt i smaken, men provade en månklocka 57. Den var fantastisk! Synd bara att den har samma clasp som min AT. Gillar den lite större på typ referens .005.

Edit: alltså denna som @Chrisse postade
 

Bilagor

  • 18E77409-C6EA-4425-9C0D-72C6C94ACF12.jpeg
    18E77409-C6EA-4425-9C0D-72C6C94ACF12.jpeg
    104.8 KB · Visningar: 38
Senast ändrad:
Topp