• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

dalle

Panerai
2-Faktor
Med tanke på vädret borde en dykare varit mer passande idag. Men är det tisdag så är det!:cool:
80280967-AA88-4837-9A7C-369261354921.jpeg
 

Roxny

Omega
57C0D26E-5D9D-4946-AF2F-8AA5B4F669E7.jpeg
Var nära att missa veckans viktigaste dag igen! Står och steker matlåda efter att varit ledig ett par dagar. Varit några knepiga dagar - bodde på Steam Hotel igår till idag. Vilket ställe! Och i torsdags hade vi inbrott, så helgen har gått till att ordna allt efter det. Som tur är hade jag Omegan på handleden när det hände och mina övriga klockor (som iofs inte är några dyrgripar) missade tjuvarna.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
57C0D26E-5D9D-4946-AF2F-8AA5B4F669E7.jpeg
Var nära att missa veckans viktigaste dag igen! Står och steker matlåda efter att varit ledig ett par dagar. Varit några knepiga dagar - bodde på Steam Hotel igår till idag. Vilket ställe! Och i torsdags hade vi inbrott, så helgen har gått till att ordna allt efter det. Som tur är hade jag Omegan på handleden när det hände och mina övriga klockor (som iofs inte är några dyrgripar) missade tjuvarna.
Fy, vad obehagligt! Hoppas ni mår bra. Trist med allt bök som följer på ett inbrott men värst är känslan av att någon tagit sig friheten att rota igenom ens hem. :mad:
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
57C0D26E-5D9D-4946-AF2F-8AA5B4F669E7.jpeg
Var nära att missa veckans viktigaste dag igen! Står och steker matlåda efter att varit ledig ett par dagar. Varit några knepiga dagar - bodde på Steam Hotel igår till idag. Vilket ställe! Och i torsdags hade vi inbrott, så helgen har gått till att ordna allt efter det. Som tur är hade jag Omegan på handleden när det hände och mina övriga klockor (som iofs inte är några dyrgripar) missade tjuvarna.
Tråkigt att höra! Hoppas ni under omständigheterna mår bra!
 

Roxny

Omega
Fy, vad obehagligt! Hoppas ni mår bra. Trist med allt bök som följer på ett inbrott men värst är känslan av att någon tagit sig friheten att rota igenom ens hem. :mad:

Tråkigt att höra! Hoppas ni under omständigheterna mår bra!

Tack! Jadå, det känns förvånansvärt ok ändå. Som tur är var fru och dotter bortresta förra veckan, så var bara jag och hunden hemma och de verkar inte ha fått med sig mer än lite elektronik (dator mm) och några halsband som inte hade något emotionellt värde. Men det är såklart obehagligt att någon varit inne i ens hem, sedan blir det ju en jäkla massa jobb efteråt. De rörde till som tusan...
 
Topp