• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

P-vakten

Patek
2-Faktor
Två dopp i poolen och detta är resultatet.
12FA3835-1730-442B-8E03-A4C23FD960D1.jpeg
Du har inte råkat komma åt pushers under ytan? Mycket tråkigt att se..... Inte första omegan som blir fuktskadade denna sommar... Barnsjukdom framme?
 

Linus83

Breitling
Du har inte råkat komma åt pushers under ytan? Mycket tråkigt att se..... Inte första omegan som blir fuktskadade denna sommar... Barnsjukdom framme?
Nej ingen pusher, ringde Omega AD direkt och det var den första fråga dom ställde.. Tänker att den borde va tät ändå på en 6mån gammal (ny) klocka? Får se vad garantin säger men håller tummarna.
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Nej ingen pusher, ringde Omega AD direkt och det var den första fråga dom ställde.. Tänker att den borde va tät ändå på en 6mån gammal (ny) klocka? Får se vad garantin säger men håller tummarna.
Tycker verkligen inte packningarna borde krakulerat efter 6 månader. Håll oss i tråden uppdaterade på status är du snäll.
 

Oscar900218

Cartier
Äntligen kan jag snart börja posta i denna tråden igen efter avsaknad av en speedy ett bra tag. Införskaffade mig en Speedy 005 för någon månad sedan men har alltjämt legat orörd i boxen i väntan på min nya länk. Beslutade att vänta med att packa upp klockan innan nya länken levererats. I fredags fick jag ett samtal av Eriksons urhandel att länken anlänt så nu kan jag äntligen börja använda min nya speedy. Bilder kommer så småningom :)
 
Topp