• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Happy thueseday! Snart drar jag iväg för lite aw.
IMG_20190326_163111.jpg
 

Oktogon

Panerai
Någon som kört DSOTM en längre tid och har några tankar? Tänker främst på hur den upplevs i material och storlek jämfört med Professional.
 

StellanA

Omega
Hej, har precis köpt min första Speedmaster. En "Tintin" (bild kommer). Skulle dock vilja ha lite tips på vart man kan köpa bra nato armband som inte kostar skjortan. Något tips? Bor i Stockholm.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Hej, har precis köpt min första Speedmaster. En "Tintin" (bild kommer). Skulle dock vilja ha lite tips på vart man kan köpa bra nato armband som inte kostar skjortan. Något tips? Bor i Stockholm.
Kul! Grattis till den! :) Ser fram emot bilder.

Jag kan tipsa om www.singularstraps.se om du kan tänka dig att köpa online. Där brukar jag köpa! Finns bl.a Nato i flera olika varianter och prisklasser.
 
Hej, har precis köpt min första Speedmaster. En "Tintin" (bild kommer). Skulle dock vilja ha lite tips på vart man kan köpa bra nato armband som inte kostar skjortan. Något tips? Bor i Stockholm.

Blev också med speedmaster nyligen, efter mycket letande och jämförande beställde jag band från https://www.cheapestnatostraps.com/ , vilket många andra på forumet också verkar ha beställt ifrån. Återkommer med bild och åsikter när jag får hem bandet. :)
 

StellanA

Omega
Blev också med speedmaster nyligen, efter mycket letande och jämförande beställde jag band från https://www.cheapestnatostraps.com/ , vilket många andra på forumet också verkar ha beställt ifrån. Återkommer med bild och åsikter när jag får hem bandet. :)
Tack för tipset. Visst funkar väl 20mm för en speedmaster moonwatch? 19mm skall det väl egentligen vara men utbudet är så mycket sämre för den storleken...
 
Topp