• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Som vi älskar tisdagarna!

9BDA511F-7CF7-46FF-9E9C-4138DF7B8DA2.jpeg
33659E75-389C-491B-8C7C-03505AED5082.jpeg
1D12BC8D-AE8F-4F3A-B530-4CD79D2079CB.jpeg
 

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Har satt på min 1125 länk till min FOIS. Medföljde på köpet och har inte gett den en ärlig chans ännu, vad tycker ni? Kan inte skaka känslan av att jag bara försöker imitera månklockan men anser väl (partisk som jag är) att FOIS klarar det mesta......
thumbnail_IMG_2235.jpg

thumbnail_IMG_2233.jpg
thumbnail_IMG_2234.jpg
Den är så jävla bra på 1125-länken tycker jag. Riktigt, riktigt fin kombo och den har ju verkligen en hel del som skiljer den från månklockan. Men det är min åsikt :)
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Har satt på min 1125 länk till min FOIS. Medföljde på köpet och har inte gett den en ärlig chans ännu, vad tycker ni? Kan inte skaka känslan av att jag bara försöker imitera månklockan men anser väl (partisk som jag är) att FOIS klarar det mesta......
thumbnail_IMG_2235.jpg

thumbnail_IMG_2233.jpg
thumbnail_IMG_2234.jpg
Jag föredrar länk till Speedys så jag gillar att du har satt på den och tycker att du skall behålla den på :)
 
Topp