• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sitter på en shuttle bus, sen till ett möte. Behöver lite Speed denna tisdag
20191126_081301.jpg
 

PANI

Cartier
Har ett väldigt sug efter en Speedmaster FOIS.
Jag har hittat ett ex på Chrono24 för ca 33500 (inkl leverans) på ett nytt ex vilket är ca 35% rabatt mot AD. Är det någon idé att kolla priserna mot svensk AD eller är ovan en så pass bra deal att det bara är att slå till?
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Tog några halvdåliga bilder såhär på kvällskvisten och det slår mig återigen att speedyn gör sig helt klart bäst på länk! Har kört utan länk en längre tid och länken gör verkligen att klockan stiger flera snäpp i kvalitetskänsla! Synd bara att den gör klockan större men snygg är den. Gick precis i sälj tankar men nu blev jag osäker o_O:D
IMG_20191127_221720.jpg
IMG_20191127_221751.jpg
 

televinken

Omega
2-Faktor
Ha en riktigt snabb torsdag.
torsdag.jpg
Jag har mixtrat in ett ett fulband, ett riktigt NoName-band med curved ends på min Speedy.
Jag tycker det blir ganska snyggt med curved ends och Speedyn blir lätt att bära..... MEN man kan ju inte gå runt med fulband hur som helst!
Vet någon om det finns riktiga omegaarmband med curved ends, och var man isåfall kan hitta ett sånt?
 

burner

Panerai
2-Faktor

Bilagor

  • A6A7BA95-F20D-41DA-80FF-BA8F55228CE2.jpeg
    A6A7BA95-F20D-41DA-80FF-BA8F55228CE2.jpeg
    148.4 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Topp