• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Solar sig i skogen
22D57A08-8FDC-4FB1-8F3E-9A6E5D587168.jpeg
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Tröttnar man någonsin på speedyn?

392CDE06-BFE6-48BD-A768-B01CE0006A73.jpeg
Tröttnar är fel ord men handledstiden minskade och jag kände mig klar med den, tog iaf en bortåt tre år innan det skedde. Man går vidare och hittar annat man verkligen vill ha. Hade jag råd skulle jag behålla allt som är bra men riktigt där är jag inte. Jo då, visst kan man sakna den och det har varit rätt nära att skaffa en igen. Den dagen kanske kommer? Men vidhåller, härlig klocka och rekommenderar alla att köpa en.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Ja. Fyra gånger hittills :D

Tröttnar är fel ord men handledstiden minskade och jag kände mig klar med den, tog iaf en bortåt tre år innan det skedde. Man går vidare och hittar annat man verkligen vill ha. Hade jag råd skulle jag behålla allt som är bra men riktigt där är jag inte. Jo då, visst kan man sakna den och det har varit rätt nära att skaffa en igen. Den dagen kanske kommer? Men vidhåller, härlig klocka och rekommenderar alla att köpa en.

-Hoppas ni hittar hem snart igen :D
 
Topp