• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
10BBC385-EFC2-4C56-B3B0-F6B775B71F8F.jpeg
Ha en fin tisdag allesammans och håll er friska!
 

korvaza

Omega
Hej, har råkat ut för ett jobbigt problem med min Speedmaster. Låset har fastnat och det går verkligen inte att få upp, jag fick av mig klockan genom att montera av hela länken via bandstiften. Någon som varit med om något liknanade? Är en .005 från 2019!
 

Frebot

Omega
2-Faktor
Med tanke på beslutet nyss att flytta på OS i sommar gissar jag att priserna på Speedmaster Tokyo 2020-klockorna inte direkt kommer gå ner... billigaste på Chrono24 nu ca 64000kr (den blå). Billigaste pandan (som är snyggast) 83000kr.
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Hej, har råkat ut för ett jobbigt problem med min Speedmaster. Låset har fastnat och det går verkligen inte att få upp, jag fick av mig klockan genom att montera av hela länken via bandstiften. Någon som varit med om något liknanade? Är en .005 från 2019!

Det låter inte kul. Går det se vad som blivit fel i låset nu när du fått av dig klockan?
 
Topp