• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Eroll

Cartier
Ha en bra helg!
IMG_20200918_175119.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Jag skulle gissa att uppdateringen innebär moderniseringar samtidigt som den kommer se väldigt lik ut den befintliga för de flesta. Urverket uppdateras, keramisk bezel, kanske att de övergår helt till safirglas (bulken av kunder fattar nog ändå inte grejen med hesalite), nytt justerbart lås (finns redan hos Erikssons Ur att köpa såg jag).

Med prisjusteringen 1 oktober kanske vi landar på ett nytt pris på 65-70 tkr vilket väl är ungefär vad deras övriga coaxialkronografer kostar.
Safiren är förbjuden i Rymdskeppen så Hesalitos lär hänga kvar
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Det här går inte längre. Jag behöver croco med viklås och eftersom ingen på KS vill kränga det till mig så får det bli nytt.

Nån som har koll på uppdaterade priser för OEM croco + viklås? Typ 3k styck sist jag kikade.. ja jag vet att jag kan ringa AD men nu är det lördagkväll och jag vill mentalt förbereda mig på kallduschen..

EA4769A4-19C5-4E43-B4CC-DD6EF1D4CCDA.jpeg


(AKA sälj till mig nu!)
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Det här går inte längre. Jag behöver croco med viklås och eftersom ingen på KS vill kränga det till mig så får det bli nytt.
6k skulle jag säga.. hämta handduken
Nån som har koll på uppdaterade priser för OEM croco + viklås? Typ 3k styck sist jag kikade.. ja jag vet att jag kan ringa AD men nu är det lördagkväll och jag vill mentalt förbereda mig på kallduschen..

EA4769A4-19C5-4E43-B4CC-DD6EF1D4CCDA.jpeg


(AKA sälj till mig nu!)
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Det här går inte längre. Jag behöver croco med viklås och eftersom ingen på KS vill kränga det till mig så får det bli nytt.

Nån som har koll på uppdaterade priser för OEM croco + viklås? Typ 3k styck sist jag kikade.. ja jag vet att jag kan ringa AD men nu är det lördagkväll och jag vill mentalt förbereda mig på kallduschen..

EA4769A4-19C5-4E43-B4CC-DD6EF1D4CCDA.jpeg


(AKA sälj till mig nu!)
8k totalt ligger det på. Men det är garanterat prutbart.
 
Topp