• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

En fin eftermiddag pÄ sjön.
EF880518-A6AB-4ABE-B470-62A54FBFE791.jpeg
Sjysst Mesh, vart har du inhandlat det?

NÄgon som har tips pÄ en seiko som Àr i samma storlek som rolex dj? :)
Den Ànda som jag kan komma pÄ Àr sbgx063 etc, men dom vÀxer ju inte pÄ trÀd :(
Tack pÄ förhand :woot:

HĂ„ller med. I alla fall för mig. Den vita Ă€r lika snygg och bra pĂ„ alla sĂ€tt. Förutom att den inte passade mig. Är glad över att jag sĂ„lde den vita och köpte min femte och sista svarta. :) #keeper
0633650E-062E-4469-B017-7B8176C70202.jpeg
BÄda tvÄ Àr skönheter som kompletterar varandra men det kanske Àr för att jag anvÀnder min vita mer till dagligt bruk och den svarta lite mer sÀllan som jag hÄller den lite högre kanske.

BÄda tvÄ Àr skönheter som kompletterar varandra men det kanske Àr för att jag anvÀnder min vita mer till dagligt bruk och den svarta lite mer sÀllan som jag hÄller den lite högre kanske.
Den vita Àr ju annars lite mer dressas, tycker jag, men det Àr sjÀlvklart helt upp till var och en. Dessutom pÄverkar ju bandvalet mycket!

Jag har varit pÄ jakt efter en Seiko Snxj90 (two-tone) ett tag nu. Har nÄgon av er nÄgon erfarenhet av just den modellen av klocka? Har fÄtt uppfattningen av den Àr ganska svÄr att komma över, stÀmmer detta?

Tack!

Tillbaka
Topp