halspdy
Basic
Sjysst Mesh, vart har du inhandlat det?En fin eftermiddag pÄ sjön.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjysst Mesh, vart har du inhandlat det?En fin eftermiddag pÄ sjön.![]()
Tack! Bra frÄga, det Àr ett Geckota köpt av Ahmed hÀr via KS.Sjysst Mesh, vart har du inhandlat det?
NÀra pÄ men tvÄa efter denna kanskeKan inte hylla den hÀr nog, vÀrldens bÀsta klocka?
![]()
HĂ„ller med. I alla fall för mig. Den vita Ă€r lika snygg och bra pĂ„ alla sĂ€tt. Förutom att den inte passade mig. Ăr glad över att jag sĂ„lde den vita och köpte min femte och sista svarta.NĂ€ra pĂ„ men tvĂ„a efter denna kanske
![]()
BĂ„da tvĂ„ Ă€r skönheter som kompletterar varandra men det kanske Ă€r för att jag anvĂ€nder min vita mer till dagligt bruk och den svarta lite mer sĂ€llan som jag hĂ„ller den lite högre kanske.HĂ„ller med. I alla fall för mig. Den vita Ă€r lika snygg och bra pĂ„ alla sĂ€tt. Förutom att den inte passade mig. Ăr glad över att jag sĂ„lde den vita och köpte min femte och sista svarta.#keeper
![]()
Den vita Àr ju annars lite mer dressas, tycker jag, men det Àr sjÀlvklart helt upp till var och en. Dessutom pÄverkar ju bandvalet mycket!BÄda tvÄ Àr skönheter som kompletterar varandra men det kanske Àr för att jag anvÀnder min vita mer till dagligt bruk och den svarta lite mer sÀllan som jag hÄller den lite högre kanske.
HeheNÀra pÄ men tvÄa efter denna kanske
![]()
035 Àr ju dock allt bra alltsÄ.
![]()
![]()
Riktigt snygg.Fick Àran att prova en mycket trevlig Seiko idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SLA037Riktigt snygg.
Vad heter hon?