Dutch
Basic
Ăr det King Sumon? 321? Det Ă€r troligtvis min nĂ€sta Seiko nĂ€mligen nĂ€r den gĂ„r ned i pris till ca 8k![]()
VÀntar pÄ min tur i biltvÀtten, med dykare förstÄs, för sÀkerhets skull.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det King Sumon? 321? Det Ă€r troligtvis min nĂ€sta Seiko nĂ€mligen nĂ€r den gĂ„r ned i pris till ca 8k![]()
VÀntar pÄ min tur i biltvÀtten, med dykare förstÄs, för sÀkerhets skull.
NÀstan lika snygg som den jag köpte av dig... ;-)NOS type II frÄn 1978. Fick den i en batch med deadstock klockor och hade egentligen planerat att sÀlja den. Men det Àr nÄgot med den blÄa borstade urtavlan som jag inte kan slÀppa, samt en mer nÀtt storlek. Jag tror den fÄr stanna i samlingen istÀllet.
![]()
TÀnkte skriva att den dÀr var amazing, men synd bara pÄ storleken... Men sen googlade jag först. Den Àr 34mm alltsÄ? Halleluja, nu har trenden kring storlek verkligen vÀnt.60's Presage SRPL75J1
![]()
TackTÀnkte skriva att den dÀr var amazing, men synd bara pÄ storleken... Men sen googlade jag först. Den Àr 34mm alltsÄ? Halleluja, nu har trenden kring storlek verkligen vÀnt.
Mycket snygg tavla!
à terkommerTyckte den sÄg större ut, men verkar finnas i 34mm ocksÄ. HÄller med om armbandet. LÀgg upp med det nya sen.![]()
Ja. Tekniskt sett en SBDC175, men jag tror inte det Ă€r nĂ„n skillnad mot SPB321J1.Ăr det King Sumon? 321? Det Ă€r troligtvis min nĂ€sta Seiko nĂ€mligen nĂ€r den gĂ„r ned i pris till ca 8k
Va som tusan, Àntligen ser Seiko ut att ha gjort en vettig clasp som Àven ser bra ut med inbyggd microjustering. Inte en dag för tidigt.
![]()
Seiko Prospex Marinemaster HBF001 | INTRODUCING
The new Seiko Marinemaster HBF001 is the first non-limited Prospex model to use the more accurate 8L45 calibre introduced in July 2025.timeandtidewatches.com
![]()
![]()
Jo, till tyvÀrr lite dyr och lite stor ocksÄ. Skulle dock vÀldigt gÀrna ha en likadan clasp pÄ min SPB453.Kul!
Bra med bÀttre verk och var det keramisk bezel pÄ denna nya?
Synd att priset ökade med 8000.
Grey Ghost Àr en icon av kinetics, bara in till km byta capacitator till modernt dito.![]()
Seiko Kinetic Titanium Scuba 200m, Ref. 5M63-0B40. Dubbelhoppar och tar inte laddningMen satan vad snygg den Àr
![]()
Hur gillar du Luff bandet? Har sneglat pÄ dom lÀnge nuHÀr Àr en till bild! Funderar pÄ att köpa till ett sailcloth band
![]()
SÄ sjukt! Jag tycker denna Àr en fulltrÀffVa som tusan, Àntligen ser Seiko ut att ha gjort en vettig clasp som Àven ser bra ut med inbyggd microjustering. Inte en dag för tidigt.
![]()
Seiko Prospex Marinemaster HBF001 | INTRODUCING
The new Seiko Marinemaster HBF001 is the first non-limited Prospex model to use the more accurate 8L45 calibre introduced in July 2025.timeandtidewatches.com
![]()
![]()
Do it! Ser ut att kosta en bra slant dockSÄ sjukt! Jag tycker denna Àr en fulltrÀff
Har alltid tÀnkt att om dom bara kan flytta det dÀr jÀvla datum rutan pÄ MM, sÄ Àr den perfekt (för mig)
Luktar köp för min del!!
Den Àr vÀldigt lÀtt och bekvÀm. Egentligen inget att anmÀrka pÄ men av nÄgon anledning vÀljer jag nÀstan alltid andra band.Hur gillar du Luff bandet? Har sneglat pÄ dom lÀnge nu![]()
Den kommer ner i rimlig peng sedan pÄ andrahandsmarknaden.Do it! Ser ut att kosta en bra slant dock
HÀlsar den nya familjemedlemmen vÀlkommen hem. Blir inte att testa före april dock
![]()
First gen monster!
Min andra Seikodykare nÄgonsin! Sedan dess har otaliga varianter passerat. Men första Àr bÀst.
(Pinsamt om jag ser fel nu...)