En ny sheriff i stan.
7c43-7000
7c43-7000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kör pÄ, du kan ha vilket band som helst pÄ den!![]()
SÄhÀrvad tror du?
Mvh
Nice! Ett oxblodsalligatorband pÄ den dÀr sÄ Àr du hemmaEtt paket lÄg hemma och vÀntade pÄ mig nÀr jag kom hem idag. Eller, det Àr snarare jag som vÀntat i tre veckor pÄ att komma hem och öppna det....
InnehÄllet var magiskt. Jag har nu i min Àgo den klocka som gör att ni kan stÀnga trÄden @Molle @yonsson. Den ultimata Seiko klockan har landat; 7T32-6889. Alla gamla mögliga dykare ni skrapar fram kan slÀnga sig i Marianergraven.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kronograf, alarm, andra tidszon, 150m WR, vridring som klickar stabilt som en SKX. Borstat och polerat guld och vinröd sunburst!
Daytona got nothing on this bitch!
Jepp. Kommer att kÀnna mig som en Sheikh eller en kolombiansk drug kingpin.Nice! Ett oxblodsalligatorband pÄ den dÀr sÄ Àr du hemma![]()
Fler komplikationer Àn en g-shock, underbart!Jepp. Kommer att kÀnna mig som en Sheikh eller en kolombiansk drug kingpin.![]()
Snygga dom dÀr. Jag gillar tavlorna och coin edge Àr sÀllan fel.Lika men olika. 7546 och 8229
![]()
Det Àr smÄ streck ut frÄn indexen pÄ 8229-an som ocksÄ Àr ca 1mm tunnare, sen Àr dykarringen lite mindre, har klick till skillnad frÄn friktion och saknar en "metalllÀpp" pÄ insidanSnygga dom dÀr. Jag gillar tavlorna och coin edge Àr sÀllan fel.
Vad skiljer förutom visarna?
Grym bredd pĂ„ den samlingen!4 st keepers kommer lastat. Seikoâ€
![]()
Tack, kÀnner mig faktiskt riktigt nöjd och... tillfredstÀlldGrym bredd pÄ den samlingen!
DÄ mÄste du ha gjort nÄt fel!Tack, kÀnner mig faktiskt riktigt nöjd och... tillfredstÀlld![]()
Haha, aldrig. Det Àr ju erat fel som drog ner mig i SeikotrÀsketDÄ mÄste du ha gjort nÄt fel!![]()
Inte omöjligt att den kommer ut igen. Oklart om 44 mm gör det för mig men jag mÄste testa.Fan, en Sumo SBDC031 lÄg ute för 1900:-
Att man ska behöva vara pÄ jobbet och missa sÄdana tillfÀllen :-(
Bra köp för den pengen.
Tack. Finns mycket lÀsgodis om den klockan.https://www.seikowatches.com/world/tokinowaza/tamura/
https://www.seikowatches.com/world/tokinowaza/tamura/interview/
HÀr kan du lÀsa om tekniken bakom din tavla @Johanssons Kakel
Fick leta runt efter dina tidigare inlÀgg och vad guru Yonsson menade...Tack. Finns mycket lÀsgodis om den klockan.
Droppa gÀrna ett PM om sÄ blir falletInte omöjligt att den kommer ut igen. Oklart om 44 mm gör det för mig men jag mÄste testa.