Kul klocka! Den hade en riktigt grotesk krona ocksÄ, har för mig att den var större just för att göra det enklare att dra upp den.Tack! Ser ut att vara ett as, tom marinemaster sÄg ju liten ut bredvid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul klocka! Den hade en riktigt grotesk krona ocksÄ, har för mig att den var större just för att göra det enklare att dra upp den.Tack! Ser ut att vara ett as, tom marinemaster sÄg ju liten ut bredvid.
Kul klocka! Den hade en riktigt grotesk krona ocksÄ, har för mig att den var större just för att göra det enklare att dra upp den.
Riktigt fin !Fick leverans av denna sköna böna igÄr, SRPB01. En i raden av Seikos "Turtle (un)limited edition" och för den asiatiska marknaden. Inplastad som fÄ med krympplast! HÀr slinker inte ens en syremolekyl in för att oxidera och ha sig.
TvÄ snabba kvÀllsbilder:
![]()
![]()
Eftermiddagens uppgift blir att korta lÀnken och provköra.
SnyggRiktigt fin !
Grattis
Ska vara SBDD003
SBDD001 & SBDD003, riktigt sköna dykare. Bra size och lÄg vikt iom Ti. à ngrar lite att jag inte behöll dem.NÄgon klippa som vet REF pÄ denna?
![]()
SBDD001 & SBDD003, riktigt sköna dykare. Bra size och lÄg vikt iom Ti. à ngrar lite att jag inte behöll dem.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du ser den pÄ en 19cm handled ovan.Tack för den bildkavalkadenGrymt snygga, men Àr dom inte abnorma?
Du ser den pÄ en 19cm handled ovan.
à rsklockan har landat, frÄn 1981.
En lagom abused 7548-700F "desert storm" med faded bezel.
Jag slÀngde pÄ ett passade vintage-lÀder och ja.. det kÀnns riktigt mysigt
![]()
Tack @ollkli
Fick leverans av denna sköna böna igÄr, SRPB01. En i raden av Seikos "Turtle (un)limited edition" och för den asiatiska marknaden. Inplastad som fÄ med krympplast! HÀr slinker inte ens en syremolekyl in för att oxidera och ha sig.
TvÄ snabba kvÀllsbilder:
![]()
![]()
Eftermiddagens uppgift blir att korta lÀnken och provköra.