Min, tyvÀrr inte sÄ mycket armtid dÄ den varvas med alla andra klockor i samlingen.
![]()
Vad tycker du om din dÄ? Mini recension
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min, tyvÀrr inte sÄ mycket armtid dÄ den varvas med alla andra klockor i samlingen.
![]()
Ăr sugen pĂ„ Pepsimodellen men tycker den Ă€r för dyr...Varför fĂ„ dessa ingen kĂ€rlek/uppmĂ€rksamhet? Eller bara jag som missat den?
![]()
Synd att du inte har kvar klockan. Vilken sida köpte du den ifrÄn?Min, tyvÀrr inte sÄ mycket armtid dÄ den varvas med alla andra klockor i samlingen.
![]()
Den finns kvar i samlingenSynd att du inte har kvar klockan. Vilken sida köpte du den ifrÄn?
Ja, det Àr fint. Den hÀr har fÄtt water resist-texten Ät det grönbruna hÄllet. 6306-7001 frÄn 1978.TvÄ detaljer som jag kommit att uppskatta med den hÀr Àr hur water resist har övergÄtt frÄn orange till grÄtt och hur insert i vissa ljus skiftar i blÄgrönt
![]()
Ja, det Àr fint. Den hÀr har fÄtt water resist-texten Ät det grönbruna hÄllet. 6306-7001 frÄn 1978.
![]()
Hahaha hÀrligtDrunknings/patineringsmod pÄgÄr pÄ ett nato till en inkommande 6119a (Seiko 5a), oklart om det blir en hit. Kan ta bestÀllningar (sker pÄ egen risk), kommer bli extremt limiterad och lÄng vÀntetid.
![]()
Nytt försök? Jag som vet att du försöker lÀgga upp en bild. Klicka pÄ Àndra pÄ din "hej" post. VÀlj bifoga bild/fil knappen.
Snygg, och vÀlkommenHej allesammans & Seikosthlm! Tack för ett fantastiskt forum, sÄ mÄnga trevliga & kunniga personer. Postar min Seiko 6306-7001, Inhandlades & skickades frÄn Japan i början av förra Äret. Har varit svÄrt att skilja oss Ät...hela sommaren tillbringade vi tillsammans...kÀrlek vid första ögonkastet.
Hej allesammans & Seikosthlm! Tack för ett fantastiskt forum, sÄ mÄnga trevliga & kunniga personer. Postar min Seiko 6306-7001, Inhandlades & skickades frÄn Japan i början av förra Äret. Har varit svÄrt att skilja oss Ät...hela sommaren tillbringade vi tillsammans...kÀrlek vid första ögonkastet.
Det Àr det som Àr sÄ charmigt med vintage. FrÄn början sÄg de exakt likadana ut och sedan Äldras de vÀldigt olika vilket gör varje exemplar unikt.Ja, det Àr fint. Den hÀr har fÄtt water resist-texten Ät det grönbruna hÄllet. 6306-7001 frÄn 1978.
![]()
Mycket bra! VÀlkommen.Hej allesammans & Seikosthlm! Tack för ett fantastiskt forum, sÄ mÄnga trevliga & kunniga personer. Postar min Seiko 6306-7001, inhandlades & skickades frÄn Japan i början av förra Äret. Har varit svÄrt att skilja oss Ät...hela sommaren tillbringade vi tillsammans...kÀrlek vid första ögonkastet.
Tack!Mycket bra! VĂ€lkommen.
Sa ju det.Hej allesammans & Seikosthlm! Tack för ett fantastiskt forum, sÄ mÄnga trevliga & kunniga personer. Postar min Seiko 6306-7001, inhandlades & skickades frÄn Japan i början av förra Äret. Har varit svÄrt att skilja oss Ät...hela sommaren tillbringade vi tillsammans...kÀrlek vid första ögonkastet.
Hej och vÀlkommen. 6306 Àr en hÀrlig klocka. Tro mig. Jag vet.Hej allesammans & Seikosthlm! Tack för ett fantastiskt forum, sÄ mÄnga trevliga & kunniga personer. Postar min Seiko 6306-7001, inhandlades & skickades frÄn Japan i början av förra Äret. Har varit svÄrt att skilja oss Ät...hela sommaren tillbringade vi tillsammans...kÀrlek vid första ögonkastet.
Fantastiskt fin! VÀlkommen!Hej allesammans & Seikosthlm! Tack för ett fantastiskt forum, sÄ mÄnga trevliga & kunniga personer. Postar min Seiko 6306-7001, inhandlades & skickades frÄn Japan i början av förra Äret. Har varit svÄrt att skilja oss Ät...hela sommaren tillbringade vi tillsammans...kÀrlek vid första ögonkastet.
VÀlkommen! Riktigt fin 6306 du har dÀr.Hej allesammans & Seikosthlm! Tack för ett fantastiskt forum, sÄ mÄnga trevliga & kunniga personer. Postar min Seiko 6306-7001, inhandlades & skickades frÄn Japan i början av förra Äret. Har varit svÄrt att skilja oss Ät...hela sommaren tillbringade vi tillsammans...kÀrlek vid första ögonkastet.
50,1 mm.Ăr det som som vet lug2lug pĂ„ SSC015? Har letat runt men hittar inget.![]()
SSB025
Tackar!
Inte som mardrömmar bara hoppas jag.Auch jösses vad grym. Modellen hemsöker mig